مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت چینی CFMOTO پیشتاز در تولیدات منطبق با استانداردهای آلایندگی روز دنیا

شرکت سی‌اف موتو مجموعه موتورسیکلت‌های منطبق با BS6 را در هند راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سازنده چینی CFMoto چند سالی است که به ما تجارت واقعی در صنعت موتورسیکلت جهانی را نشان می‌دهد. پس از راه‌اندازی‌های موفقیت‌آمیز متعدد در سراسر آسیا، اروپا و استرالیا، این سازنده موتورسیکلت همچنان خط تولید خود را مطابق با استانداردها و ضوابط موجود در بازارهای مختلف تولید می‌کند. به‌طور خاص در هند، این شرکت به تازگی دوچرخ 650 سی‌سی سازگار با BS6 خود را راه‌اندازی کرده است.

محدوده 650 سی‌سی این شرکت از سه مدل تشکیل شده است 650NK ،650GT و 650MT که هر سه این دوچرخ‌ها از پیشرانه یکسانی برخوردار هستند که یک موتور موازی 649 سی‌سی است که مجهز به سیستم تزریق سوخت الکترونیکی بوش و مایع خنک‌ است. وضعیت تنظیم این موتور بسته به دوچرخ متفاوت است، با این حال، درست در محدوده رقبای خود در بازار این موتور در محدوده 60 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

بزرگ‌ترین رقیب سی‌اف موتو در حجم 650 سی‌سی قطعا محصولات کاواساکی است. در حقیقت بزرگ‌ترین مزیت رقابتی سی‌اف موتو قیمت آن است.

بیشتر بخوانید:

یک محصول بسیار رقابتی در سطح موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای متولد شد/ «سی‌اف‌موتو» نسخه جدید مسابقه‌ای 250SR را روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikedekho
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا