مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی در مدت شش ماه رکورد فروش کل سال گذشته موتورسیکلت محبوب خود را شکست

در حالی که هنوز برخی از مارک‌ها دارای مشکلات کنترل کیفیت هستند، بنللی اعتماد موتورسواران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این مارک با طراحی ایتالیایی و تولید چینی در اوایل سال 2021 یک سال مالی رکورددار را در استرالیا و نیوزیلند جشن گرفت.

اکنون، به‌نظر می‌رسد مارک معروف در ایتالیا نیز از تجارت خود مراقبت می‌کند و با تعداد 3.649 دستگاه فروخته شده از اول ژانویه تا 30 ژوئن 2021، دوچرخ TRK 502 یک رکورد جدید برای مارک 110 ساله به ثبت رساند و فروش این محصول فقط در مدت شش ماه، ​​بیش از کل سال 2020 شد. بنللی در کل سال گذشته تعداد 3.569 دستگاه TRK 502 فروخته بود که پرفروش‌ترین محصول بنللی در سال 2020 بود.

قابل ذکر است که محصول TRK 502 X از ژانویه تا امروز تعداد 2،966 دستگاه ثبت‌نام داشته است و محصول TRK 502 در همان دوره از سال 683 دستگاه فروش داشته است که جمع آن 3.649 دستگاه می‌شود.

جیانی مونینی، مدیر فروش بنللی ایتالیا اظهار داشت:

این یک نتیجه خارق‌العاده است و ما واقعاً به آن افتخار می‌کنیم. این عملکرد تأیید بیشتر انتخاب‌هایی است که در گذشته انجام داده‌ایم. این است که می‌خواهیم به تعداد بیشتری از افراد فرصت ورود به دنیای موتورسیکلت را بدهیم. این بیشترین رضایت ماست!

موتورسیکلت‌های ساخت چین طی دهه‌های گذشته مسیری طولانی را طی کرده‌اند و بنللی امیدوار است که بتواند این موفقیت را در ایتالیا و بقیه اروپا ایجاد کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MotociclismoRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا