مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

لیفان برای مطابقت با استانداردهای آلایندگی جدید دست به کار شد

لیفان برای مدل 2022، محصول KPT را به روز کرده است تا با دادن پیشرانه کوچک‌تر به استانداردهای مختلف آلایندگی در بازارهای خاص در آسیا، مطابقت داشته باشد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، خودروساز چینی لیفان مدت زیادی است که با دوچرخ نیکد KPT در بازارهای مختلف در سراسر آسیا به موفقیت نسبی رسیده است. لیفان علاوه‌بر قوای محرکه، سبک این دوچرخ را به روز کرده است تا زیبایی ورزشی و ماجراجویانه‌تر را منعکس کند. KPT جدید که قبلاً از پیشرانه 200 سی‌سی بهره می‌برد اکنون به یک پیشرانه مایع خنک و تک سیلندر 149 سی‌سی مجهز شده است.

از دیدگاه سبک‌شناسی، KPT جدید نیز دارای زیبایی‌شناسی و طراحی به روز است. سایر ویژگی‌ها شامل ای‌بی‌اس اختیاری است که احتمالاً به محض ورود این دوچرخ به بازار جهانی، به‌صورت استاندارد عرضه می‌شود. همچنین دارای یک وزن نرمال 158 کیلوگرمی و یک مخزن سوخت 14 لیتری است که مسافت پیموده شده زیادی را برای سوارکار فراهم می‌کند.

در نهایت انتظار می‌رود که لیفان خیلی زود قیمت‌گذاری رسمی این مدل را منتشر کند. به همین ترتیب، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم KPT 150 به روز شده در ماه‌های آینده وارد بازارها شود.

بیشتر بخوانید:

لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد

سرمایه‌گذاری سنگین برای تولید موتورسیکلت برقی هوشمند توسط لیفان

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartChinamotorworldYoutube
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا