مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جزییات جدید از طرح تاسیس «تعاونی تولیدی موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات» با همکاری نمایندگان فروش، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

نژادیان: در حدود 4 سال بر روی این طرح کار کرده‌ام که در صورت مهیا شدن شرایط، سریعا اقدامات مقتضی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت در یادداشتی نوشت: طبق اصل 44 قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام در این خصوص که رهبر معظم انقلاب به سران قوا و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1384 ابلاغ کرده‌اند، صنایع کشور باید رقابت‌پذیر شوند و تاسیس این تعاونی در راستای فرمایشات معظم‌له است.

اگر این تعاونی تاسیس شود تاریخ صنعت موتورسیکلت ایران به دو قسمت تقسیم خواهد شد و اتفاقات مبارکی رخ می‌دهد که می‌تواند برای همه دنیا الگو شود.

امیدواریم به‌زودی، «انجمن فروشندگان صنعت موتورسیکلت ایران» و «تعاونی تولیدی موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات» با مشارکت فعالان صنعت موتورسیکلت ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس شود.

اگر برنامه‌اى كه بنده دارم عملياتى شود همه نمايندگان فروش موتورسیکلت كه سابقه كيفرى نداشته باشند و با حداقل ١٠ سال سابقه كار مى‌توانند سهام‌دار شوند.

به غير از مواردى كه عرض شد در صورت تاييد هيات مديره تعاونى، قطعا يكى از ارگان‌هاى بزرگ كشور يكى از سهامداران خواهد بود.

يكى از دلايل اين است كه بنده فقط بحث بازار ايران را ندارم بلكه با اتخاذ برنامه‌هايى قصد صادرات موتورسيكلت و لوازم یدکی به همه دنيا را دارم كه حضور اين ارگان مى‌تواند براى ما موثر باشد.

البته علاوه‌بر تاييد هيات مديره تعاونى بحث توجيه و همراه شدن اين ارگان با ما هم مسئله است كه البته بيش از ٩٠ درصد احتمال مى‌دهم با طرح توجيهى كه ارائه خواهم كرد آن‌ها هم همراه ما شوند.

همچنین در صورت تمايل، قطعه‌سازان، دانشگاه‌ها و شركت‌هاى دانش بنيان كه شرايط لازم را داشته باشند، قطعا از سهام‌داران شركت تعاونى خواهند بود. زيرا يكى از اهداف اين تعاونى توجه به ساخت داخل است.

قابل ذکر است که به‌دليل اينكه اين طرح طورى خواهد بود كه شركت تعاونى مشكل نقدينگى نخواهد داشت، در نتيجه نمايندگى تمام برندهاى معروف دنيا را اخذ خواهيم كرد.

در نهایت باید عرض کنم، یکی از بازوهای اصلی این طرح، نمایندگان فروش موتورسیکلت ایران هستند و همان‌طور كه ایشان در حال فكر بر روی این طرح پیشنهادی هستند، بنده نیز در حال تكميل آن خواهم بود. قطعا جزییات و اهداف بیشتر زمانی شکل خواهد گرفت که تعاونی تاسیس و هیات مدیره تشکیل شود.

بیشتر بخوانید:

به زودی انجمن صنفی کارفرمایی فروشندگان و فعالان صنعت موتورسیکلت ایران تاسیس می‌شود

بررسی طرح محقق ایرانی در مجلس

صنعت موتورسیکلت ایران دانشگاهی شد

رزومه محمدعلی نژادیان

تقدیرها

  1. برگزیده برترین‌های علمی و پژوهشی 1398 با عناوین (دانش‌آموخته برتر، پژوهشگر برتر و کتاب برتر) از دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات جهت هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی
  2. پژوهشگر برتر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس)- 1393
  3. کارآفرین برتر(در جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی استان تهران در بخش صنعت) – 1394
  4. دانشجوی نمونه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس) – 1395
  5. تقدیر در هفته پژوهش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس) – 1394
  6. تقدیر دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای تالیف و تحقیق- 1394
  7. 7-     تقدیر ریاست اسبق تشخیص مصلحت نظام مرحوم حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای تالیف کتاب- 1394
  8. 8-     تقدیر توسط بنیاد پروفسور سید محمود حسابی برای تالیف کتاب – 1392
  9. تقدیر فرمانده دانشگاه افسری امام علی (علیه السلام) برای تالیف کتاب- 1394
  10. تقدیر حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاح رفیع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس برای فعالیت رسانه ای و فرهنگی- 1395، 1396 و 1397
  11. تقدیر جناب آقای دکتر احمد توصیفیان پور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان برای پیگیری و انجام فعالیت‌های کارآفرینانه- 1396

تالیفات

  1. کتاب پرونده اجتماعی شهروندان بر اساس حسن پیشینه و سوءپیشینه توسط سامانه فدا (طرح ملی)- 1398-انتشارات موفقیت‌شناسی- تالیف برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس- باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان-  این طرح ملی با استقبال مسئولان مواجه شد و در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا به دستور مستقیم سردار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی در حال بررسی است.
  2. کتاب موفقیت‌شناسی اقتصادی در راستای حمایت از تولید داخلی–  1397- انتشارات موفقیت‌شناسی (به همراه ارائه یک طرح ملی) – تالیف برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس- باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان- انتخاب به‌عنوان کتاب برتر توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات
  3. کتاب تاریخچه صنعت موتورسیکلت ایران– 1398- انتشارات موفقیت‌شناسی- در راستای شعار سال (رونق تولید)- تالیف برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس- باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان- انتخاب به‌عنوان کتاب برتر توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات
  4. کتاب موفقیت‌شناسی– 1391-  انتشارات مهرآمین- (کتاب موفقیت‌شناسی اولین کتاب با این عنوان است که با نگاهی علمی تالیف شده است. یعنی همان‌طور که هر علمی مبانی دارد و  از لحاظ (هدف، موضوع و روش) تقسیم و تعریف می شود، این موضوع را نیز به همین صورت ارائه نموده و برای رسیدن به تعریف مطلق از موفقیت، نظریه و فلسفه موفقیت‌شناسی نیز مطرح شده است).     
  5. کتاب موفقیت‌شناسی فرهنگی و اقتصادی– 1393- انتشارات کارآفرینان بزرگ
  6. کتاب مبانی و اصول موفقیت‌شناسی– 1393- انتشارات کارآفرینان بزرگ
  7. کتاب موفقیت‌شناسی دفاع مقدس– 1394- انتشارات کارآفرینان بزرگ

برای آشنایی بیشتر با محمدعلی نژادیان اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا