مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها موتور هند در نظر دارد اتصال بلوتوث را در تمام محصولات خود قرار دهد/ با دو برنامه اتصال تیم آبی آشنا شوید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یاماها به‌طور مرتب در حال تغییر و تحول در محدوده موتورسیکلت‌های خود با حجم پایین به‌ویژه در بازارهای آسیا است. در تلاش‌های موفقیت‌آمیز، یاماها به‌روزرسانی‌های فنی دوچرخ‌های جدید خود مانند اتصال بلوتوث را در مدل‌هایی مانند NVX ، Ray ZR و NMAX ارائه داده است.

در همین راستا، یاماها در حال گسترش دامنه دستگاه‌های مجهز به بلوتوث است که شامل دوچرخ‌های کوچک ورزشی نیز می‌شود. در هند، تیم آبی اخیراً از FZ-X را رونمایی کرده است و همزمان با راه‌اندازی این موتورسیکلت توسط یاماها، اعلام شد که سایر دوچرخ‌های برتر خود یعنی YZF-R15 و MT-15 را نیز به روز می‌کند تا از قابلیت اتصال بلوتوث نیز برخوردار باشند.

ادغام فناوری بلوتوث، احتمالا از طریق برنامه تلفن همراه Y-Connect یاماها، به موتورسوار امکان می‌دهد تا اطلاعات حیاتی مربوط به سلامت، سرویس و نگهداری موتورسیکلت و همچنین آمار سفر را مشاهده کند. علاوه‌براین، یک جنبه اجتماعی ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد سوارکاری خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه قابلیت هندزفری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر در طول سفر پیام کوتاه یا تماس از دست رفته دریافت کرده‌اید، از طریق نمادی در داشبورد به شما هشدار می‌دهد.

این سازنده دو چرخ در حال حاضر دو برنامه بلوتوث  Connect X و Y-Connect را ارائه می‌دهد.

لیست ویژگی‌های موجود در برنامه Yamaha Motorcycle Connect X شامل پاسخ‌گویی، سابقه رانندگی، قفل الکترونیکی، چراغ خطر، ولتاژ باتری و سابقه پارکینگ است.

برنامه Y-Connect جزئیاتی درباره تماس‌های دریافتی، هشدارهای پیامکی و ایمیل و میزان باتری تلفن همراه متصل در کنسول ابزار را ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین جزئیات مربوط به مصرف سوخت، توصیه تعمیر و نگهداری، آخرین مکان پارک شده، داشبورد و رتبه بندی (برای مسافت پیموده شده و صرفه جویی در مصرف سوخت) را ثبت می‌کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikewaleIndianautosblog
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا