مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی اپلیکیشن جدید خود را با نام MyBenelli راه‌اندازی کرد/ با جعبه سیاه بنللی آسوده خاطر باشید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنللی برنامه جدید “myBenelli” را که با همکاری MOTO.APP ایجاد شده است را برای اروپا ارائه داد. در واقع این روشی جدید برای گذراندن تجربه رانندگی، به لطف پتانسیل فناوری اینترنت اشیا (IOT) است.

اگرچه ممکن است مفهوم اتصال به تلفن هنگام تلاش برای لذت بردن از یک مسافرت تفریحی خارج از شهر برای بعضی‌ها بی‌معنی به‌نظر برسد، اما برای برخی دیگر این یک ضرورت است. علاوه‌براین، درصورت تمایل به این کار، همیشه گزینه غیرفعال کردن این ویژگی‌ها را دارید.

بنللی آخرین موردی است که برخی از به‌روزرسانی‌های فنی دوچرخ‌های برتر خود را در اروپا ارائه داده است. این شرکت برنامه تلفن همراه “مای بنللی” را بارگیری کرده است که در دستگاه های اندروید و iOS در سراسر اروپا قابل بارگیری است. این نرم‌افزار جدید موبایل با ارائه اطلاعات بی‌شماری طراحی شده است.

مدل‌های 500 سی‌سی به بالا بنللی مجهز به جعبه سیاه اختصاصی است که به ECU دوچرخ متصل است. جعبه سیاه که می‌تواند اطلاعات حیاتی موتور و همچنین مکان و اطلاعات رانندگی را کنترل کند. می‌تواند از طریق فناوری بلوتوث به تلفن هوشمند موتورسوار متصل شود. متعاقباً می‌توان تمام اطلاعات را از طریق یک رابط کاربر پسند در برنامه تلفن همراه مشاهده کرد.

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که مالک را از وضعیت سلامت موتورسیکلت مطلع می‌سازد. سیستم جدید قادر خواهد بود تمام داده‌های سفر شما را ضبط کند، می‌توان وضعیت باتری را تحت کنترل داشت، موقعیت مکانی شما را در زمان واقعی نظارت کند و همچنین چند ویژگی ایمن محور را ارائه دهد. همچنین موقعیت وسیله‌نقلیه را کنترل کند و هنگام خاموش بودن هرگونه حرکتی را با هشدار نشان دهد و یک دزدی را به‌راحتی خنثی کند. از جمله ویژگی‌های دیگر، امکان پیگیری مسیرها، ارزیابی داده ‌ای هر سفر، علاوه‌براین، شما قادر خواهید بود که آمار سفر مانند زمان سفر، سرعت متوسط ​، مصرف سوخت و مسیرهای مکرر استفاده شده را کنترل کنید. برای آسان‌تر شدن تعمیر و نگهداری، برنامه “مای بنللی” می‌تواند وضعیت سلامتی دوچرخ شما را در زمان واقعی نشان دهد و همچنین هنگامی که دوچرخ شما به تعمیر و نگهداری نیاز دارد، به شما اطلاع دهد و نزدیک‌ترین فروشنده را برای تعیین وقت ملاقات یافت.

موتورسواران از طریق “مای بنللی” می‌توانند Motoclub خود را ایجاد کنند، محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و با سایر کاربران در ارتباط باشند. از طریق این اپلیکیشن و امکان تعامل با دنیای بنللی وجود دارد.

علاوه‌براین، با “مای بنللی” امکان راه ‌ندازی «حصار مجازی» برای امنیت و دریافت هشدار در صورت خارج شدن وسیله‌نقلیه از این محیط وجود دارد. بنابراین، می‌توانید به یک سیستم ضد سرقت اختصاصی اعتماد کنید. در واقع با برنامه “مای بنللی” می‌توانید خاطرات خود را با انجمن بنللی به اشتراک بگذارید. یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را درباره سفرها و ماجراهای خود ارسال کنید و آن‌ها را از طریق چندین سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی با اعضای جامعه بنللی به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین دسترسی به فروشگاه الکترونیکی رسمی بنللی را یکپارچه می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا در کاتالوگ محصولات گشت بزنید و همچنین به تمام اخبار و تبلیغات دسترسی پیدا کنید و در صورت راه‌اندازی محصولات جدید این مارک در جریان قرار بگیرید.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartRuetirMoto.Motorionline
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا