مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استارت‌آپ هندی در مدت دو ساعت 5 هزار دستگاه موتورسیکلت الکتریکی فروخت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، جمعه گذشته هجدهم ژوئن، Revolt Intellicorp، یک استارت آپ هندی که موتورسیکلت‌های الکتریکی آن معروف به RV300 و RV400 است بار دیگر رزروهای دوچرخ الکتریکی خود را آغاز کرد. افزایش تقاضا برای تحرک پایدار الکتریکی در هند به لطف کاهش قیمت‌هایی که در مجوزهای اخیر دولت ایجاد شده، سر به فلک می‌کشد باعث شد تا این شرکت تصمیم گرفت بار دیگر پیش‌فروش محصولات خود را انجام دهد.

برای Revolt RV 400، هزینه رزرو 7،990 روپیه در نظر گرفته شده است. در همین حال، رزرو RV300 رقم 7.199 روپیه تعیین شده است.

می‌توان از طریق بستر آنلاین Revolt رزرو را انجام داد و همچنین مشتریان علاقه‌مند می‌توانند با باز شدن رزرو برای محصولات الکتریکی مورد انتظار، آگاه شوند. با تعجب این شرکت، مجبور شد رزروهای  RV400را فقط دو ساعت پس از باز کردن به‌دلیل تقاضای باورنکردنی ببندد. در بازه زمانی دو ساعته، بیش از 5000 دستگاه از این محصول بفروشد.

این دوچرخ بهترین مدل در این برند است که انرژی آن توسط یک باتری لیتیوم یونی 3.24 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که یک موتور الکتریکی 3 کیلووات را تغذیه می‌کند. این به معنای حدود چهار اسب بخار است که به نوبه خود RV400 را به حداکثر سرعت 85 کیلومتر در ساعت می‌رساند. ریولت ادعا می‌کند با یک بار شارژ 156 کیلومتر برد چشمگیر دارد که با توجه به قیمت دوچرخ بسیار عالی است.

در همین حال، یک گزینه سطح ابتدایی در قالب RV300 نیز موجود است. باتری 2.7 کیلووات ساعتی کوچک‌تر به یک موتور الکتریکی 1.5 کیلوواتی می‌رسد که می‌تواند به حداکثر سرعت 65 کیلومتر در ساعت برسد و دارای برد 180 کیلومتری چشمگیر است.

با توجه به افزایش ناگهانی تقاضا برای محصولات ریولت، پیش‌بینی می‌شود رزروهایی که جمعه گذشته انجام شده است، تحویل آن در ماه سپتامبر سال جاری آغاز شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartDrivesparkFinancialexpress
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا