مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استارت‌آپ موتورسیکلت OX پس از کسب آموزش‌های لازم در چین، تولید محصول الکتریکی خود را در اسپانیا آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز، کمپانی اسپانیایی OX Motorcycles تولید موتورسیکلت صد در صد الکتریکی خود، با نام OX One را به مادرید منتقل کرده است.

پس از گذشت یک سال تلاش مشترک با کشور چین در زمینه توسعه و نمونه‌سازی این محصول، علیرغم مشکلات ناشی از کرو‌نا، مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند که تولید OX One را در مرکز فناوری QuaZZar در شهرداری Coslada (منطقه مادرید) آغاز کنند.

مدیر عامل این شرکت آقای Adrián González گفت:

پس از دو سال کار با کارخانه‌های مختلف در چین و یادگیری نکات خوب و ویژه صنعت شماره یک خودروی الکتریکی در جهان، تصمیم گرفتیم واحد تولیدی خود را به اسپانیا منتقل کنیم و ظرفیت‌های ملی را توسعه داده و صنعت پایدار را ارتقا دهیم. علاوه‌براین، ما توانسته‌ایم هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهیم و تمامی این تجربه‌های مشترک را در مکانی نزدیک‌تر، به‌صورت محلی و شخصی ارائه دهیم. بدون شک، مشتریان ما حداکثر ذینفعان این تصمیم بزرگ هستند و این موضوع مهم‌ترین شاخص تصمیم‌گیری ما بوده ‌است.

توافق با مرکز فن‌آوری QuaZZar برای ساخت OX One در مادرید، با هدف تضمین بالاترین کیفیت موتورسیکلت‌های برقی طراحی شده توسط کمپانی OX Motorcycles است.

مدیر عامل مرکز فن‌آوری QuaZZa می‌گوید:

من به‌عنوان یک تاجر اسپانیایی افتخار می‌کنم که می‌توانم به کار‌آفرینان جوان سرزمینم اعتماد کنم که توانستند فرصت شگفت‌انگیزی را برای اشتغال و تولید با‌کیفیت بالا و کمک به ما در تحکیم یک مدل صنعتی ارزنده به همراه رشد و توسعه پایدار فراهم کنند. اینکه بتوانیم OX ONE را با امکانات خود تولید کنیم یک افتخار است. اما، به‌عنوان یک مسئولیت و چالش بزرگ نیز به‌نظر ما خوشحال کننده است و مطمئنا محصول نهایی خوبی را تضمین خواهیم کرد. با توافقات اخیر انجام شده جهت تولید بهتر OX توانستیم امکانات خود را به 2000 متر مربع گسترش دهیم.

با هدف توسعه در بازار اروپا برای سه ماهه سوم سال 2021، ظرفیت تولید موتورسیکلت‌های OXدر مرکز مادرید، 2000 دستگاه در سال است.

OX One موتورسیکلت صد در صد برقی با زیبایی مدل موتورسیکلت‌های انگلیسی کافه ریسر است که در اسپانیا طراحی و تولید شده است که دارای حداکثر سرعت 110 کیلومتر در ساعت و حداکثر برد 100 کیلومتر است و مجهز به یک موتور6 کیلو‌واتی و یک باتری متحرک با حمل آسان است و همچنین جهت بهبود ایمنی و بهتر شدن تجربه موتور‌سواران با استفاده از دستگاه ELISA، هوش مصنوعی به سیستم ایمنی آن افزوده شده است.

OX One توانست با احتساب کمک 1100 یورو‌یی طرح MOVES III در اسپانیا 4،100 یورو قیمت داشته باشد و هم‌اکنون می‌توان با مبلغ 150 یورو از طریق و‌ب سایت معرفی شده https://ox-motorcycles.com درخواست خرید آن را رزرو کرد. مشتریان این شرکت در اسپانیا می‌توانند در ابتدا دستگاه‌های ارائه شده اولیه را در ماه جولای آزمایش کنند و در اکتبر 2021 سفارشات خود را تحویل بگیرند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
سمیه آموت‌سر
منبع
Electricmotorcycles
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا