مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طوفان‌های کاواساکی به سمت اندونزی تمامی ندارد/ خروش نینجا 1000 سی‌سی مدل 2021 از جنوب شرق آسیا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، کاواساکی سرانجام سوپراسپرت پرچمدار خود یعنی ZX-10R جدید و بهبود یافته را در بازار جنوب شرقی آسیا با شروع در اندونزی روانه بازار کرد. این موتورسیکلت برای مدل 2021 جذاب‌تر، سریع‌تر، زاویه‌دار و تهاجمی‌تر از مدل قبلی خود است و البته از لحاظ فنی پیشرفته‌تر از همیشه روانه بازار شد. بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

کاواساکی نینجا جدید دارای یک موتور 4سیلندر خطی 998 سی‌سی مایع خنک است که 200 اسب بخار قدرت را در 13200 دور در دقیقه و 114 نیوتن‌متر در اوج گشتاور در 11400 دور در دقیقه تولید می‌کند. پیشرانه آن با آخرین استانداردهای آلایندگی یورو 5 مطابقت دارد. جدای از ارقام عملکرد فوق‌العاده، جلوی این محصول جدید برای آیرودینامیک بهتر بهینه شده است. این موتور به یک گیربکس شش سرعته متصل است.

در ارگونومی مدل 2021 نینجا 1000 سی‌سی، تجدید نظر شده و اسپرت‌تر می‌شود. این موتورسیکلت دارای مجموعه پیچیده‌ای از کمک‌های الکترونیکی است که برای استخراج بیشترین عملکرد از این دستگاه توانمند طراحی شده است. همچنین شامل کنترل کشش، ای‌بی‌اس هوشمند، عملکرد مدیریت پیچ‌ها، صفحه نمایش 4.3 اینچی تمام رنگی TFT و موارد دیگر است.

کاوازاکی برای دستیابی به حالت سواری تهاجمی‌تر و متمرکز بر مدار، وضعیت فرمان و پایه‌ها را اصلاح کرده است.

بیشتر بخوانید:

فروش بیش از حد انتظار کاوازاکی نینجا ZX-25R در اندونزی/ رونمایی از رنگ‌های جدید کاوازاکی

برای مطالعه اخبار بیشتر از کاواساکی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikewale
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا