مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعداد زیادی موتورسیکلت برای محیط‌بانان خریداری شد

سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری یک شرکت تولید موتورسیکلت، برای خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان، قراردادی را امضا کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، همچنین در آیین امضای قرارداد خرید 1200 دستگاه موتورسیکلت برای محیط‌بانان که با حضور اصغر دانشیان، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان برگزار و مقرر شد که حدود 1200 دستگاه موتور سیکلت تولید و در اختیار محیط‌بانان قرار گیرد؛ بر این اساس مقرر شد موتورسیکلت‌های خریداری شده ظرف مدت دو ماه تحویل سازمان حفاظت محیط زیست شود.

در این مراسم اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفت: با حمایت‌های خوبی که از سوی عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفت و تأمین اعتبار شد، امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم در طول فعالیت این سازمان شاهد یکی از بزرگترین اتفاقات مهم در بخش ناوگانی حوزه محیط زیست هستیم.

وی ادامه داد: از این پس محیط‌بانان می‌توانند با این وسیله نقلیه که توانایی جابه‌جا شدن در مسیرهای صعب‌العبور را دارد، محیط را برای شکارچیان غیرمجاز و افرادی که مخل حفظ محیط زیست هستند، ناامن کنند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد: اولین بار است قراردادی در این سطح منعقد می‌شود، امیدواریم در موعد مقرر شاهد تحویل موتورسیکلت‌ها به محیط‌بانان باشیم. 

از سوی دیگر مدیرعامل شرکت نیروی محرکه تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم موتور سیکلت ها را با کیفیت عالی در زمان مقرر تحویل دهیم و به تعهدات خود عمل کنیم.

محمدرضا محمدی یادآور شد که خدمات پس از فروش موتورسیکلت ها در سراسر کشور فعال است و بدون دغدغه می توان از پشتیبانی مورد نیاز بهره برد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
تسنیم
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا