مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا ام‌وی ‌آگوستا توسط کی‌تی‌ام خریداری خواهد شد؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرداروف مدیرعامل روسی ام‌وی آگوستا در مصاحبه جدید خود توضیح داد كه 30 میلیون یورو افزایش سرمایه تزریق شده در آوریل 2021 انجام شد و این نشان دهنده شرکتی است که قادر خواهد بود به اهداف خود برسد و همان‌طور که در نظر دارد پیش برود. همچنین این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2024 تعداد 12 دوچرخ جدید را به بازار معرفی کند.

سرداروف در مصاحبه اخیر خود با یک رسانه ایتالیایی از این فرصت استفاده كرد و به دو شایعه پایدار كه طی ماه‌های اخیر در اطراف آن‌ها جریان داشته است پرداخت. یکی از آن‌ها راه‌اندازی مجدد احتمالی Cagiva یا Elefant زیر چتر ام‌وی آگوستا است. وی گفت که بخش بازاریابی شرکت در حال تجزیه‌وتحلیل بهترین تاکتیک‌ها است و افزود که از ابتدای ژوئن 2021 هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

شایعه دیگر مربوط به خرید احتمالی ام‌وی آگوستا توسط کی‌تی‌ام است. سرداروف کاملاً انکار کرد و دوباره تأکید کرد که ام‌وی آگوستا در حال حاضر یک برنامه 5 ساله دارد تا به‌عنوان یک شرکت مستقل خود به تنهایی پیش رود. همچنین ممکن است استقلال خود را فراتر از این بازه زمانی حفظ کند. او این شایعات را کاملاً رد کرد.

بیشتر بخوانید:

شرکت «ام‌وی‌آگوستا» 30 میلیون یورو برای توسعه افزایش سرمایه داد

مدیرعامل ام‌وی آگوستا زمان تولید و توسعه موتورسیکلت الکتریکی خود را اعلام کرد

خوشحالی پلیس میلان از اهدای موتورسیکلت‌های «ام‌وی‌آگوستا»

برای مطالعه اخبار بیشتر از ام‌وی آگوستا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartAdnkronos
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا