مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اسکوتر برقی جدید شبیه وسپا به بازار آمد/ محصول کلاسیک Rider 5000 برای عصر مدرن

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بسیاری از محصولات برقی ساخت کشور چین هستند و متعاقباً برای بازارهای دیگر با مارک جدیدی تولید می‌شوند. یکی از این نمونه‌ها اسکوتر برقی Rider 5000 است که اخیراً در فرانسه راه‌اندازی شده است. در واقع، این محصول توسط شرکت جوان فرانسوی Go2Roues توزیع می‌شود و مارک Rider نام تجاری توزیع کننده فرانسوی است.

در یک نگاه، اشتباه گرفتن این اسکوتر سبک کلاسیک با وسپا بسیار محتمل است. شکل کلی آن و همچنین برخی از جزئیات دقیق‌تر آن شباهت زیادی به این نماد ایتالیایی دارد. این اسکوتر برقی از یک موتور 5000 وات نیرو می‌گیرد، با این وجود گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نیز در قالب مدل 4000 و 3000 وات وجود دارد. پیشرانه الکتریکی 5000 وات قدرت 6.8 اسب بخار را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود این محصول در همان رده اسکوترهای بنزینی 125 سی‌سی قرار بگیرد.

این اسکوتر از یک طراحی مینیمال استفاده می‌کند و استفاده از آن برای همه بسیار ساده است. با این حال، این بدان معنا نیست که فاقد هرگونه مدرنیته است. نمایشگر ال‌سی‌دی گرد آن به زیبایی در بالای فرمان قرار گرفته است و بدنه بژ و زین قهوه‌ای حالتی عالی را به اسکوتر می‌دهد و صرفنظر از نداشتن اگزوز تشخیص این که این یک اسکوتر بنزینی است یا الکتریکی کمی سخت است.

این اسکوتر با یک باتری لیتیوم یون 3.6 کیلو وات ساعت، سرعت 95 کیلومتر در ساعت را می‌تواند اوج بگیرد و با یک بار شارژ 100 کیلومتر را طی کند. زمان شارژ نیز حدود 3 تا 5 ساعت طول می‌کشد.

برای مطالعه اخبار بیشتر از محصولات برقی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
lerepairedesmotardsRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا