مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا موتورسیکلت برقی جدید QJ7000D در بازار جهانی با نام بنللی عرضه خواهد شد؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، تغییر به سمت محصولات الکتریکی اجتناب‌ناپذیر است و هرچه زودتر انجام شود، برای چشم‌انداز بلندمدت یک شرکت بهتر خواهد بود.

شرکت مادر (بنللی و QJmotor) یعنی (Zhejiang Qian Jiang) موتورسیکلت الکتریکی QJ7000D را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2021 به نمایش گذاشت که گمانه زنی‌هایی مبنی بر معرفی این محصول در بازارهای جهانی تحت نظر بنللی وجود دارد.

 لازم به ذکر است که این موتورسیکلت الکتریکی جدید توسط یک شرکت جدید به نام Qianjiang Electric Vehicle ساخته شده است. درست مثل Zhejiang Qian Jiang، این شرکت جدید نیز بخشی از گروه جیلی (Geely) است.

انتظار می‌رود شرکت جدید در درجه اول روی توسعه وسایل‌نقلیه الکتریکی تمرکز کند. همچنین طراحی و ویژگی‌های موتورسیکلت برقی QJ7000D  دقیقاً مانند سایر موتورسیکلت‌های تولید شده توسط چیان ژیانگ (Qian Jiang) بسیار پر زرق و برق و عجیب به‌نظر می‌رسد.

یکی از نوآوری‌های این دوچرخ این است که می‌توان از فضای زیر مخزن سوخت برای نگهداری کلاه ایمنی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به کمک جلوی USD، ترمز تک دیسکی و کمک فنر تک عقب آن اشاره کرد. انتظار می‌رود این دوچرخ به صورت استاندارد با ای‌بی‌اس دو کاناله عرضه شود. این محصول جدید به موتور الکتریکی دارای جعبه دنده و گیربکس مجهز است.

همچنین دارای یک صفحه ابزار کاملاً دیجیتالی ال‌سی‌دی است که طیف وسیعی از اطلاعات مانند سرعت، موقعیت دنده، درصد باتری، مسافت طی شده، زمان و … را نمایش می‌دهد. کنسول ابزار احتمالاً قابلیت اتصال بلوتوث را دارد. در صورت اتصال به تلفن هوشمند کاربر می‌تواند برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف استفاده کند. این دوچرخ دارای طراحی صندلی تقسیم شده است و انتظار می‌رود موقعیت راحتی سواری را ارائه دهد. هنوز جزئیات مربوط به پیشرانه و باتری مشخص نشده است.

معرفی شرکت مادر بنللی

شرکت مادر بنللی (Zhejiang QJmotor) در شهر ونلینگ، استان ژجیانگ چین واقع شده است. این شرکت در سال 1985 تاسیس شد و در واقع یک شرکت تحت گروه جیلی (Geely) است که متخصص در تحقیق‌وتوسعه و ساخت موتورسیکلت، قوای محرکه و اجزای اصلی است.

این شرکت در سال 1999 در بورس سهام شنژن (کد سهام 000913) وارد لیست شد و در سال 2005، شرکت 100 ساله موتورسیکلت ایتالیایی بنللی را خریداری کرد. این شرکت چهار مارک اصلی موتورسیکلت را در اختیار دارد: QJmotor ،Benelli ،Keeway و KSR.

محصولات آن طیف کاملی از موتورسیکلت‌ها را شامل می‌شود از 110 سی‌سی اسکوتر معمولی تا 1130 سی‌سی مسابقه‌ای با حجم بزرگ و پیشرفته که محصولات آن به 130 کشور و منطقه صادر می‌شود.

برای بیش از سه دهه، این شرکت همیشه استراتژی توسعه فن‌آوری پیشرفته، تجهیزات پیشرفته، محصولات پیشرفته و بین‌المللی‌سازی بازار را دنبال کرده و به یکی از معدود شرکت‌های صنعت موتورسیکلت داخلی چین تبدیل شده است که می‌تواند تولید بالایی داشته باشد.

قابل ذکر است که تحت هدایت استراتژیک گروه جیلی، این شرکت یک برنامه استراتژیک پنج ساله تدوین کرد و در حالی که به تقویت شغل اصلی موتورسیکلت ادامه می‌دهد، بر تحقیق و توسعه و تولید اجزای اصلی وسایل‌نقلیه جدید انرژی متمرکز است.

این شرکت (Qian Jiang) از نگرش‌های جدید و فرصت‌های جدید برای پذیرش چالش‌های جدید استفاده می‌کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
RushlaneRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا