مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به مناسبت غرش شیر به طول یک قرن «هفته بنللی» برگزار می‌شود/ بنللی با آرم یادبود بسیار زیبا 110 سالگی خود را جشن می‌گیرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این شرکت موتورسیکلت ایتالیایی متعلق به چین دارای سابقه کاملاً طولانی پشت نام خود است. به‌طور دقیق 110 سال از عمر آن می‌گذرد. درست است، در سال 2021، بنللی 110 سالگی (2021-1911) خود را جشن می‌گیرد.

آرم جشن 110 سالگی توسط افراد مستعد در مرکز سبک بنلی، درست در قلب شهر محل تولد شرکت، پسارو ایتالیا ایجاد شده است. گفته می‌شود که این آرم جدید نمادی از اتحاد قوی و محکم بین گذشته و حال است که بنللی اصول تجارت خود را بر اساس آن اداره می‌کند.

در لوگوی جدید برجسته دیده می‌شود شیر معروف پسارو که بنللی به آن معروف شده است توسط طراحان مرکز سبک بنلی، به‌عنوان نمادی از نگاه به آینده در لوگو گنجانیده‌ شده است. کاری که بنللی با مشارکت شرکت مادر خود از اواخر سال گذشته بسیار پرخاشگرانه آن را انجام داده است.

همچنین از 13 تا 19 سپتامبر 2021، این شرکت “هفته بنلی” را برگزار می‌کند که اوج ابتکارات جشن شرکت خواهد بود و هزاران نفر از علاقه‌مندان را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد. همان‌طور که می‌دانید، بنللی امسال شگفتانه‌های زیادی را برای ما رقم زده است.

جشن بنللی در موزه Officine Benelli برگزار می‌شود، جایی که بیش از 200 موتورسیکلت کلاسیک بنلی و MotoBi در آن به نمایش گذاشته شده است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MotociclismoRideapartRuetir
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا