مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمل‌و‌نقل سبز و پایدار تنها راه پیشرفت است/ همکاری «سانرا» و «موبی» در ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز، ممکن است با نام “سانرا” در ایران آشنا نباشید. با این حال، در اروپا و آسیا، این متخصص تحرک الکتریکی چینی با رشد سریع و همچنین افتخارات زیادی روبرو شده است.

سانرا در سال 1999 در پکن تاسیس شد و بیش از دو دهه است که در زمینه تولید اتومبیل‌های سبک وزن فعالیت می‌کند و تلاش خود را برای نوآوری و تأمین نیازهای رو به رشد مشتریان خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد. این شرکت سالانه حدود دو میلیون وسیله‌نقلیه تولید می‌کند و در بیش از 70 بازار با مجموع 10 هزار فروشنده دارد.

سانرا در ایتالیا در سال 2018 درهای خود را باز کرد و از آن به بعد هرگز به عقب نگاه نکرده است. این شرکت در مجموع پنج اسکوتر برقی در سبد خود با نام‌های Robo-S ،Cagoo ،Grace ،Miku Max و Hawk دارد و البته یک اسکوتر برقی دستی (لگدی) در قالب X7 ارائه می‌دهد.

جدای از توزیع و فروش راه‌حل‌های تحرک شخصی برقی، سانرا به‌دنبال گسترش کار در زمینه اجاره است، به‌ویژه هنگامی که صحبت از تحرک شهری و راه‌حل‌های دوستانه گردشگری می‌شود.

برای این منظور، این شرکت با شرکت راه‌اندازی ناوگان ایتالیایی یعنی Mobee، شروع به همکاری کرده است. موبی که یک ستاره در حال ظهور در بخش لجستیک شهری است، قصد دارد تحرک پایدار و کارآمد را در زندگی روزمره ساکنان شهر توسعه و ادغام کند.

از طریق این همکاری، سانرا احتمالاً ناوگان اسکوتر را در اختیار موبی قرار خواهد داد که می‌تواند پس از آن در مناطق شهری میلان و شهرهای اطراف آن اجاره شود.

چن لیژو، مدیرعامل سانرا ایتالیا اظهار داشت:

این یک مشارکت برای ما بسیار مهم است. هدف ما این است که رشد بیشتری داشته باشیم و اهداف رضایت بخش بیشتری را دنبال کنیم که قصد داریم تا پایان سال 2021 انجام دهیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartMotociclismoSunraitalia
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا