مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جزییات اسکوتر برقی پیاجیو فاش شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پس از اولین رونمایی از طرح اسکوتر برقی پیاجیو One در شبکه اجتماعی TikTok و همچنین رونمایی در نمایشگاه اتومبیل پکن 2021، امروز می‌خواهیم جزییات بیشتری را از وان در اختیار شما قرار دهیم.

در ابتدا توجه به این نکته ضروری است که پیاجیو وان در سه نسخه تولید می‌شود: وان، وان پلاس و وان اکتیو.

انرژی هر سه توسط موتورهای نصب شده در توپی عقب تأمین می‌شود و از باتری‌های قابل جابجایی بهره می‌برد که تفاوت نام‌ها گویای پیکربندی‌های مختلف موتور و باتری را برای هر مدل منعکس می‌کند.

پایه One با یک باتری 48 ولت 1.8 کیلووات ساعتی همراه با یک موتور 1.2 کیلوواتی ساخته شده است که گشتاوری معادل 85 نیوتن متر (یا 62.7 فوت) دارد. حداکثر سرعت برای این یکی 55 کیلومتر در ساعت یا کمی بیشتر از 34 مایل در ساعت است.

وان پلاس دارای همان موتور است، اما باتری آن 2.3 کیلووات ساعتی است و حداکثر سرعت آن 100 کیلومتر در ساعت یا 62 مایل در ساعت است. سرانجام، وان اکتیو دارای باتری 2.3 کیلووات ساعت است که با یک موتور 2 کیلوواتی جفت می‌شود و گشتاوری برابر با 95 نیوتن متر (یا 70 فوت فوت) دارد. حداکثر سرعت 60 کیلومتر در ساعت یا کمی بیش از 37 مایل در ساعت است.

زمان شارژ تمام باتری‌های Piaggio One شش ساعت ذکر شده است. ما هنوز به طور قطعی نمی دانیم که وان یکی از مواردی است که پیاجیو به عنوان بخشی از توافقنامه فناوری باتری قابل تعویض خود با هوندا، کی‌تی‌ام و یاماها منتشر می‌کند یا خیر. اما امیدوارم طولی نکشد که ما بیشتر بدانیم.

قیمت‌گذاری برای بازار چین از 17،800 یوان آغاز می‌شود. پیاجیو با تیزر اولیه خود اظهار داشت که وان یک مدل جهانی خواهد بود، اما این شرکت هنوز قیمت یا در دسترس بودن آن را برای سایر بازارها اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دومین اسکوتر برقی پیاجیو در نمایشگاه اتومبیل پکن 2021 رونمایی می‌شود

برای مطالعه اخبار بیشتر از پیاجیو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartMoto.IT
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا