مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی اسکوتر برقی فلو FW06 با سبک متفاوت و فناوری پیشرفته

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرعت سریع توسعه در مورد دوچرخ‌های برقی واقعاً گیج‌کننده است. جای تعجب نیست که بخش بزرگی از پیشرفت‌هایی که در جبهه برقی شاهد هستیم از کشورهایی مانند چین، هند و ژاپن است. تولیدکنندگان در تلاشند تا محصولات خود را به موقع برای ادغام در زیرساخت‌های حمل‌ونقل در سراسر جهان نوآوری کنند.

اکنون، بازیکن دیگری در بازی اسکوتر برقی برتر ظاهر شده است و شباهت زیادی به Kymco F9 دارد که اخیراً رونمایی شده است. با این حال، قبل از شروع برچسب‌گذاری Felo FW06 به‌عنوان دستگاه کپی، به من اجازه دهید توضیح دهم که فلو برای توسعه این اسکوتر برقی جدید با کیمکو همکاری کرده است.

این محصول مانند اکثر اسکوترهای برقی موجود در بازار امروز نیست. بله، این مساوی است با یک موتورسیکلت بنزینی حدود 125 سی‌سی که با یک پیشرانه کاملاً برقی کار می‌کند. با این حال، از نظر سبک و فن‌آوری خود را متمایز می‌کند.

دقیقاً مانند Kymco F9 ، Felo FW06 مجهز به گیربکس دو سرعته است. با این تنظیم، سوار می‌تواند تنظیمات پایین‌تری را انتخاب کند که باعث بهبود و چابکی در سطح شهر می‌شود.

پس از خلوت شدن جاده ها، سوارکار می‌تواند به سمت دنده بالاتر حرکت کند که کارایی را در سرعت بالاتر بهینه می‌کند. این هم دامنه باتری را بهبود می‌بخشد و هم باعث کاهش گرما و سایش موتور الکتریکی می‌شود. علاوه‌براین، فلو این محصول را در دو مدل استاندارد و DX ارائه می دهد.

نسخه استاندارد دارای یک باتری لیتیوم یون 80 آمپر ساعتی است که گفته می‌شود حدود 68 مایل را فراهم می‌کند، در حالی که نوع DX از یک باتری 88 آمپر ساعتی بهره می‌برد که دامنه آن 87 مایل است.

این محصول دارای یک موتور الکتریکی است که 10 کیلووات نیرو را بیرون می‌کشد که این معادل 13.4 اسب بخار قدرت است. همان‌طور که گفته شد، این یک خروجی مشابه اسکوترهای 125 سی‌سی تا 150 سی‌سی بنزینی است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که بسیار نرم، آرام و سریع باشد.

بیشتر بخوانید:

یک اتحاد استراتژیک با یک هدف معنادار توسط کیمکو، سوپر سوکو و فلو برای محصولات برقی

معرفى اسکوتر برقی فلو؛ ظهور فناوری هوش مصنوعی در موتورسیکلت

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره موتورسیکلت‌های برقی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartFeloBikedekho
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا