مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به زودی یک موتورسیکلت برقی جدید و جذاب به بازار می‌آید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در حالی که موتورسیکلت‌های برقی پرچمدار مانند Zero SR/F و  هارلی دیویدسون LiveWire همه عناوین اصلی را به خود اختصاص داده‌اند، اما پیشرانه‌های الکتریکی فعلی ممکن است در مدل‌های سطح ابتدایی بیشترین تأثیر را داشته باشند. موتورسیکلت‌های کوچک و اسکوتر برای پیمایش در محیط‌های شهری مناسب‌ترین گزینه‌های الکتریکی هستند. یکی از این نمونه‌ها، E-Odin محصول جدید Dayi Motor است.

محصول جدید دای موتور دارای باتری لیتیوم 72 ولت 100 آمپر ساعتی است و از یک قوای محرکه 6000 وات (8 اسب بخار) واقع در توپی چرخ عقب بهره می‌برد. این پیکربندی محدوده 130 مایل (210 کیلومتر) را ایجاد می‌کند و در 10 ساعت برق خانگی را شارژ می‌شود. همچنین دارای ABS است و از استانداردهای یورو 5 برخوردار است و این شرکت ادعا می‌کند که حداکثر سرعت آن 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) است.

در نمای استایل، رویکردی مشابه دوچرخ‌های نیکد دارد. چراغ جلو تهاجمی شبیه BMW S 1000 R یا یکی از اعضای خانواده کاواساکی Z است و البته درپوش باتری زیبایی دارد. با این حال، با کلمه “اعتماد” که روی بدنه آن نقش بسته است، این شرکت سعی می‌کند خریداران احتمالی را در مورد قابلیت اطمینان دوچرخ متقاعد کند.

این برند چینی موتورسیکلت الکتریکی را با چرخ‌های بزرگ 17 اینچی تولید می‌کند. جلو از تایر 120/70 و عقب از حلقه 180/55 استفاده می‌شود و دیسک‌های دوقلو در جلو سرعت را کاهش می‌دهند. همچنین دارای یک جعبه است و دارای یک تکیه‌گاه در بالای آن برای مسافران است. این محصول دارای رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری است. قیمت‌گذاری هنوز اعلام نشده است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از محصولات برقی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartMotorradonlineDayimotor
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا