مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی لئونچینو 250 به بازار هند می‌رود/ معرفی شرکت مادر بنللی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در ماه گذشته، بنللی Leoncino 250 در بازار فیلیپین راه‌اندازی شد و اکنون خبرها حاکی از آن است که این محصول به‌زودی به هند می‌رود.

در هند، موتورسیکلت‌های کلاس 250 سی‌سی به‌عنوان یکی از همه کاره‌ترین و کاربردی‌ترین موتورسیکلت‌های بازار است. با توجه به خیابان‌های متراکم شهر و جاده‌های تنگ روستایی، فقط دوچرخ‌های متعلق به این بخش قدرت کافی برای گشت و گذار در بزرگراه را دارند و همچنین می‌توانند مسیرهای سرگرم ‌کننده را در اطراف شهر ایجاد کنند.

این موتورسیکلت از یک قوای محرکه 249 سی‌سی تک سیلندر مایع خنک بهره می‌برد که با قدرت 24.14 اسب بخار در 9،500 دور در دقیقه و 21 نیوتن متر در 7،500 دور در دقیقه تولید می‌کند. تمام این قدرت و گشتاور از طریق یک جعبه دنده شش سرعته به چرخ‌های آن منتقل می‌شود. برای بازار هند، این شرکت قوای محرکه را مطابق با آخرین قوانین انتشار BS6 اصلاح می‌کند و این ممکن است ارقام قدرت آن را نسبت به مدل BS4 تغییر دهد.

از نظر ویژگی‌ها، دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی، یک صفحه ابزار کاملا دیجیتالی با حالت (روز/ شب)، دارای ترمز ای‌بی‌اس و مخزن سوخت 12.5 لیتری است. همچنین کمک‌های جلوی آن از نوع معکوس و یک کمک تک مرکزی در عقب است. برای ترمز، از یک دیسک 280 میلی‌متری در جلو و یک دیسک 240 میلی‌متری در عقب استفاده می‌کند. این موتورسیکلت روی چرخ‌های 17 اینچی کار می‌کند که با لاستیک‌هایی با عرض 110 میلی‌متر در جلو و 150 میلی‌متر در عقب پیچیده شده است.

بیشتر بخوانید:

بنللى در صدد تصاحب بخش هاى مختلف بازار جهان/ بنللى با ظاهرى جديد در خيابان هاى مالزى

معرفی شرکت مادر بنللی

شرکت مادر بنللی (Zhejiang QJmotor) در شهر ونلینگ، استان ژجیانگ چین واقع شده است. این شرکت در سال 1985 تاسیس شد و در واقع یک شرکت تحت گروه جیلی (Geely) است که متخصص در تحقیق‌وتوسعه و ساخت موتورسیکلت، قوای محرکه و اجزای اصلی است.

این شرکت در سال 1999 در بورس سهام شنژن (کد سهام 000913) وارد لیست شد و در سال 2005، شرکت 100 ساله موتورسیکلت ایتالیایی بنللی را خریداری کرد. این شرکت چهار مارک اصلی موتورسیکلت را در اختیار دارد: QJmotor ،Benelli ،Keeway و KSR.

محصولات آن طیف کاملی از موتورسیکلت‌ها را شامل می‌شود از 110 سی‌سی اسکوتر معمولی تا 1130 سی‌سی مسابقه‌ای با حجم بزرگ و پیشرفته که محصولات آن به 130 کشور و منطقه صادر می‌شود.

برای بیش از سه دهه، این شرکت همیشه استراتژی توسعه فن‌آوری پیشرفته، تجهیزات پیشرفته، محصولات پیشرفته و بین‌المللی‌سازی بازار را دنبال کرده و به یکی از معدود شرکت‌های صنعت موتورسیکلت داخلی چین تبدیل شده است که می‌تواند تولید بالایی داشته باشد.

قابل ذکر است که تحت هدایت استراتژیک گروه جیلی، این شرکت یک برنامه استراتژیک پنج ساله تدوین کرد و در حالی که به تقویت شغل اصلی موتورسیکلت ادامه می‌دهد، بر تحقیق و توسعه و تولید اجزای اصلی وسایل‌نقلیه جدید انرژی متمرکز است.

این شرکت (Qian Jiang) از نگرش‌های جدید و فرصت‌های جدید برای پذیرش چالش‌های جدید استفاده می‌کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
BikewaleRideapartQJmotor
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا