مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رویال انفیلد هندی از ژانویه تا مه سال 2021 چگونه پیش رفت؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، درست مثل سایر OEMها، رویال انفیلد در شبک‌ه‌های تولید و خرده فروشی با مشکلاتی روبرو شده است. در ماه مه 2021 و مه 2020، تولید و فروش به‌دلیل همه‌گیر شدن تحت تأثیر قرار گرفت. در مقایسه با ماه مه سال گذشته که یک تعطیلی کامل در سراسر هند اعمال شد، این بار تعطیلی فقط در مناطق خاص بود.

رویال انفیلد ماه مه 2021 رشد 43 درصدی و مجموع فروش 27.294 دستگاه را در تجربه کرد. این شامل فروش داخلی و همچنین صادرات است. فروش در مدت مشابه سال گذشته 19،113 دستگاه بود.

کل فروش (داخلی + صادرات) طی دوره آوریل تا مه امسال 80.592 دستگاه بوده است. این در مقایسه با 19.204 دستگاه فروخته شده در دوره مشابه سال گذشته، 320 درصد رشد دارد.

رشد صادرات در ماه مه امسال با تعداد 7.221 دستگاه 956 درصد نسبت به ماه مه سال گذشته که تعداد 684 دستگاه بود رسیده است.

رویال انفیلد در آمریکای لاتین و اروپا به سرعت در حال رشد است، اما با فروش داخلی در هند جالب نبود. ثبت جهانی در پایان ماه مه امسال (ژانویه-مه) تعداد 276.423 بوده است که 46.3 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 2020 است. اما در مقایسه با سال 2019 15.2 درصد کاهش داشته است.

رویال انفیلد تنها شرکت هندی است که به بازار اروپا نزدیک شده و نتایج برجسته‌ای دارد، با فروش 47 درصدی (در مقابل 2020) و موفقیت شگفت انگیز در ایتالیا (+ 147٪)، فرانسه و انگلیس. در آمریکای لاتین نیز این مارک در حال رشد سریع است و با فروش چشمگیر (+98.4%) با رکورد جدید روبه‌رو شده و در برزیل، آرژانتین و کلمبیا رونق گرفته است. فروش حتی در آمریکای شمالی، آسیا، اقیانوس آرام در حال افزایش است و فقط در آسه‌آن این برند با افت صنعت محلی مواجه است.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره رویال انفیلد اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه اخبار صنعت موتورسیکلت هند اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RushlaneMotorcyclesdata
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا