مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ همه‌خانی: موتورهای سنگین حتما باید یدک کش داشته باشند

معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به تخلفات می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی همه خانی درباره برخورد با موتورهای سنگین فاقد مجوز و همچنین حرکات نمایشی موتورسواران، تصریح کرد: پلیس برحسب وظیفه با هر نوع تخلفی برخورد می‌کند اما با توجه به نا امن کردن معابر توسط این موتور سیکلت‌ها و حرکات مخاطره آمیز که جان خود و سایرین را به خطر می‌اندازند، بنا بر مطالبه مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه با چنین موتور سیکلت‌هایی برخورد می‌کند.

وی ضمن اشاره به فیلم‌هایی که این موتورسیکلت سواران در فضای مجازی منتشر می‌کنند، اذعان کرد: با رصدهای مانیتورینگ این موتورسیکلت‌ها شناسایی می‌شوند و با پشتیبانی همکارانی که در سطح معابر حضور دارند، توقیف خواهند شد.

معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران متذکر شد: موتورسیکلت سواران فکر نکنند که روزهای تعطیل متعلق به آنهاست و موتورسیکلت و هر وسیله بدون پلاکی فاقد مجوز بوده و توقیف آن به موجب تخلفاتی از قبیل حرکات نمایشی برای ترخیص موتور می‌بایست به مراکز ذی ربط برای نداشتن پلاک و مجوز مراجعه کند.

وی در مورد میزان برخورد با این موتورسیکلت‌ها اذعان کرد: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به چنین تخلفاتی می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود و اگر فاقد مجوز باشد باید با سیر تشریفات اداری و قانونی جهت ترخیص آن مراجعه کنند.

سرهنگ همه خانی در پایان خواستار شد: موتورهای سنگین حتما باید یدک کش داشته باشند و هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد در سطح شهر را ندارد؛ همچنین با توجه به طرح موتوریار پلیس و پویش موتورسوار خوب، به قوانین احترام بگذارند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا