مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درخشش فروش جهانی SYM تا پایان مه سال 2021

به گزارش موتورسیکلت نیوز، موتورسیکلت‌های SYM در ​​سال 2021 سرعت بالایی را حفظ کرده و به سمت یک رکورد جدید در همه زمان‌ها حرکت می‌کنند.

ثبت‌نام‌های جهانی در پایان ماه مه امسال تعداد 254.458 بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان 16 درصد افزایش داشته، اما در مقایسه با سال 2019 میزان 11.3 درصد کاهش داشته است.

سریع‌ترین رشد در آسه آن (+42.5%) ناشی از ویتنام، مالزی و فیلیپین گزارش شده است. در اروپا فروش 43 درصد افزایش دارد و در آسیا (کره، چین، ژاپن و تایوان) در ​​حال تثبیت رهبری بازار است.

در سال گذشته با افزایش فروش 24 درصدی، این شرکت به رکورد فروش جدید در همه زمان‌ها رسید. در واقع، سال گذشته این شرکت مقاومت بیشتری در برابر بحران داشته و به لطف شتابی که در تایوان و اروپا کسب کرده با افزایش چشمگیر نسبت به سال گذشته، رکورد جدیدی را در کل زمان به‌دست آورد.

دولت تایوان در مدیریت خطرات کویید 19 از بهترین‌ها در جهان بوده است و موارد کمی در این کشور کشف شده است که نیازی به هیچ مانعی برای فعالیت اقتصادی استاندارد در داخل کشور ندارد و درنتیجه صنعت موتورسیکلت مسیر مثبتی را حفظ کرد.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره SYM اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Motorcyclesdata
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا