مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ماهیندرا دومین مرکز طراحی و تحقیقاتی پیشرفته خود را در انگلستان افتتاح می‌کند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این شرکت هندی سرمایه‌گذاری زیادی در بازار اروپا انجام می‌دهد. با شنیدن نام ماهیندرا، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می‌کند تجهیزات سنگین صنعتی است و با تراکتورها، بولدوزرها و ماشین‌های خاکبرداری نیز مشهور است. همچنین دارای یک ناوگان دوچرخ و اتومبیل کاملاً چشمگیر است که در هند بسیار محبوب هستند.

به عنوان مثال، ما در اینجا چندین بار در مورد ماهیندرا موجو صحبت کرده‌ایم، یک دوچرخ خیابانی نیکد که محبوب است.

در همین راستا، ماهیندرا می‌تواند به‌زودی در مورد موتورسیکلت‌ها و راه‌حل‌های تحرک شخصی، چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد، زیرا این شرکت یک مرکز تحقیقاتی در «وست میدلندز» انگلستان ایجاد کرده است.

این مرکز (MADE) به‌عنوان دومین مرکز تحقیق و توسعه ماهیندرا در اروپا فعالیت خواهد کرد و بخشی از شبکه جهانی طراحی ماهیندرا متشکل از استودیوی طراحی ماهیندرا در بمبئی و همچنین همکاری مداوم آن با «پینین فارینا» ایتالیا خواهد بود.

راجش جژوریکار، مدیر اجرایی ماهیندرا، اظهار داشت:

ماهیندرا آماده است تا وارد دوره‌ای جدید و هیجان‌انگیز شود تا با تكیه بر 75 سال تاریخ غنی خودرو، محصولات منحصر به فرد مشتری‌مداری را به بازار عرضه كند. اهرم کلیدی برای آماده‌سازی آینده کار این است که به‌طور قابل توجهی توانایی طراحی را در بین خودروها، تجهیزات کشاورزی و دو چرخ در سطح جهان تقویت کنیم.

ماهیندرا از طریق قابلیت‌های تحقیقاتی تازه تقویت شده، به‌دنبال ارتقاء بیشتر محصولات خود در بازار اروپا است. ماهیندرا که در حال حاضر در بخش صنعت و خودرو در اروپا فعالیت می‌کند، به‌زودی می‌تواند وسایل‌نقلیه جدید و پیشرفته را در منطقه روانه بازار کند.

در حالی که این شرکت از موفقیت نسبی در بازار موتورسیکلت در هند برخوردار است، اما هنوز نتوانسته دوچرخ خود را در جهان عرضه کند. شاید با افتتاح جدیدترین مرکز تحقیق و توسعه آن در انگلیس، به‌زودی شاهد موتورسیکلت‌های جدید و مهیج با مارک ماهیندرا در اروپا باشیم.


Mahindra Advanced Design Europe: M.A.D.E

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartAutomotiveworldAdvrider
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا