مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چرا جدیدترین فناوری باتری قابل تعویض هوندا در حال آزمایش بر روی سه‌چرخ برقی هندی (ریکشا) است؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اکنون بیش از هر زمان دیگری، شاهد پیشرفت‌های فنی هستیم که محور آن وسایل‌نقلیه الکتریکی است و با سرعت زیادی شتاب می‌گیرند. اگر هنوز به این اطمینان نرسیده‌اید که پیشرانه‌های برقی به‌زودی جایگزین موتورهای احتراق داخلی مورد علاقه ما می‌شوند، پس احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که بیدار شوید و قهوه را بو کنید. تقریباً همه تولیدکنندگان در حال حاضر میلیون‌ها میلیون دلار در جهت توسعه سیستم عامل‌های الکتریکی و سوخت‌های مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ما در مورد برنامه‌های هوندا در زمینه تولید یک بسته باتری قابل تعویض برای استفاده در اسکوترهای برقی و سایر دستگاه‌های تحرک شخصی سبک وزن شنیده‌ایم. این فن‌آوری هوندا Mobail Power Pack نامیده می‌شود. یک باتری قابل حمل و قابل تعویض است که با تعداد بیشماری از وسایل‌نقلیه کوچک برقی سازگار است.

در گام بعدی در جهت پذیرش جریان اصلی حمل‌ونقل الكتریكی، این شركت ژاپنی آزمایش پاور پک را در هند آغاز كرده است. جالب اینجاست که در برخی از اسکوترهای برقی آینده‌نگرانه آزمایش نمی‌شود. همچنین این کار در بعضی از دستگاه‌های عملکرد گرا انجام نمی‌شود. نه، هوندا در حال آزمایش این بسته در سه چرخ تجاری است که با نام ریکشا شناخته می‌شود. اکنون، با توجه به این واقعیت که این پاورها باید بسیار محکم و مقاوم در طی زمان باشند، آزمایش آن‌ها منطقی است.

چرخه‌های شارژ و تخلیه مکرر و همچنین بارهای سنگین وارد شده بر روی باتری‌ها و نیروگاه‌های الکتریکی باتری‌ها، مطمئناً به مهندسان و توسعه‌دهندگان هوندا دیدگاه‌های ارزشمندی در مورد عملکرد کلی محصول می‌دهد که به‌طور حتم منجر به پیشرفت بیشتر و بیشتر محصول می‌شود تا محصول نهایی کارآمد و ماندگارتر باشد.

هوندا موتورسیکلت اسکوتر هند (HMSI) در مورد پرسش ارسال شده توسط «مانی کنترل» گفته است:

از آنجا که این پروژه در مرحله آزمایشی است، هیچ برنامه مشخصی برای معرفی محصول یا راه‌اندازی تجاری وجود ندارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartMoneycontrolCycleworld
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا