مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تولید موتورسیکلت برقی با برد 482 کیلومتر توسط استارت‌آپ جدید آمریکایی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، زایزر موتورز (Zaiser Motors) ادعا می‌کند که الکتروسایکل (Electrocycle) به لطف یک باتری بزرگ 17.3 کیلووات ساعتی به برد 300 مایل (482 کیلومتر) خواهد رسید که تقریباً در هر معیار با موتورسیکلت‌های بنزینی رقابت می‌کند.

زایزر مشتاق است که الکتروسایکل را با چیزی غیر از ظاهر متفاوت از متمایز کند. بنابراین، این موتور نه تنها با یک موتور توپی، بلکه با دو موتور کار می‌کند و به هر دو چرخ نیرو می‌فرستد تا سرعت‌های 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) را در دامنه 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 120 مایل در ساعت (193 کیلومتر در ساعت) برساند.

از دیگر ویژگی‌ها، به گفته زایزر، می‌توان به کنترل کشش، تثبیت خودکار که زایزر در مورد آن توضیح خاصی نداد، طراحی مدولار، حسگرهای مجاور و سیستم کمک در کنار جاده اشاره کرد.

موتورسیکلت‌های الکتریکی از لحاظ برد و هزینه هنوز نتوانسته‌اند به برابری با موتورسیکلت‌های بنزینی برسند.  اما، اولین مدل معرفی شده توسط این برند، ممکن است یکی از اولین دو مانع را برطرف کند. اما با قیمت پیش‌بینی شده کمتر از 25،000 دلار، دومین مورد باید منتظر بماند.

باتری این موتورسیکلت برقی بزرگ‌تر از باتری‌های ارائه شده توسطZero  و هارلی دیویدسون LiveWire خواهد بود. برای مقایسه، بسته باتری 21.5 کیلووات ساعت سازنده موتورسیکلت برقی ایتالیایی Energica، با وجود بزرگ‌تر بودن از باتری پیشنهادی Zaiser ، دوچرخ‌های خود را با حداکثر برد 248 مایل (400 کیلومتر) فراهم می‌کند.

زایزر ادعا می‌کند که الکتروسیکل اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 خواهد آمد. در آن زمان خواهیم فهمید که آیا این موفقیت بزرگ بعدی در موتورسیکلت‌های برقی است یا فقط یک ادعا هست.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ElectrekZaisermotorsRideapartNewatlas
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا