مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کیمکو KRV 180 در نمایشگاه اتومبیل پکن 2021 رونمایی شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، کیمکو در نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت پکن 2021 اسکوتر KRV 180 را به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین RKS 150 را چند روز پیش رونمایی کرد که قبلا در مورد آن گزارشی ارائه کرده بودیم. جهت اطلاع، کیمکو یک مارک تایوانی است که دارای شبکه فروش در 107 کشور است.

این محصول جدید یک اسکوتر ماکسی با بدنه تیز، زاویه‌دار و شیک است و از نمای جلو تهاجمی به نظر می‌رسد. همچنین دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی، صفحه کامل ال‌سی‌دی، فضای ذخیره‌سازی در جلو و یک درگاه یواس‌بی دارد. این دستگاه همچنین به ویژگی‌های ایمنی مانند ای‌بی‌اس و سیستم کنترل کشش مجهز شده است.

اسکوتر ماکسی جدید کیمکو از یک موتور تک سیلندر 175.1 سی‌سی مایع خنک کننده نیرو می‌گیرد که می‌تواند 16.8 اسب بخار قدرت تولید کند. برای توقف بهتر، دیسک 270 میلی‌متر در جلو و دیسک 235 میلی‌متر در عقب استفاده می‌کند و با چرخ‌های 13 اینچی کار می‌کند. این چرخ‌ها در لاستیک‌هایی با عرض 110 میلی‌متر در جلو و 130 میلی‌متر در عقب پیچیده شده‌اند.

چهار رنگ در دسترس است: نقره‌ای، آبی دریایی، صورتی و سیاه. در همین حال، جزئیات مربوط به در دسترس بودن و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

یک رقیب بالقوه قوی در بازار اسکوترهای آسیا/ ماکسی کیمکو RKS 150 در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی شد

کیمکو در 4 ماهه اول سال 2021 با افزایش فروش مواجه شد

تایوان در سه ماهه اول سال 2021 با افزایش فروش موتورسیکلت مواجه شد/ کیمکو در صدر فروش

برای مطالعه اخبار بیشتر از کیمکو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartNewmotorBikewale
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا