کیمکو در 4 ماهه اول سال 2021 با افزایش فروش مواجه شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فروش جهانی کیمکو در پایان آوریل 2021 (ژانویه-آوریل) 145.899 بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال 2020 میزان 4.9 درصد رشد داشته، اما در مقایسه با سال 2019 میزان 22.2 درصد کاهش داشته است.

در بازار داخلی تایوان، کیمکو در حال از دست دادن بازار است (-3.4 درصد در برابر 2020 و -24.2 درصد در برابر 2019) در حالی که در اروپا رو به بهبود است (+40.6 درصد در مقابل 2020 و -3.6 درصد در مقابل 2019) و در آسه‌آن (+30.7 درصد در مقابل 2020 و +25.7 درصد در مقابل 2019).

کیمکو به تازگی اعلام کرده است که با تولیدکنندگان سوپر سوکو و فلو قرارداد همکاری امضا کرده است. این گروه با یکدیگر موتورهای الکتریکی و اسکوترهای جدیدی را طراحی کرده‌اند.

قابل ذکر است که کیمکو با از دست دادن سهم بازار در تایوان، فروش جهانی آن در سال 2020 به‌طور متوسط ​​کاهش یافت. در حالی که کیمکو یک مارک جهانی است که در تمام بازارهای جهان توزیع می‌شود، وزن فروش داخلی تایوانی با احتساب 67 درصد از کل بازار، هنوز هم زیاد است. در نتیجه سال 2020 با فروش 496 هزار دستگاه به پایان رسید و 1.4 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

تایوان در سه ماهه اول سال 2021 با افزایش فروش موتورسیکلت مواجه شد/ کیمکو در صدر فروش

برای مطالعه اخبار بیشتر از کیمکو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Motorcyclesdata

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا