مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک رقیب بالقوه قوی در بازار اسکوترهای آسیا/ ماکسی کیمکو RKS 150 در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، کیمکو یک تولیدکننده موتورسیکلت تایوانی است که در دنیا برای تولید برخی از بهترین اسکوترهای ماکسی شناخته شده است. این شرکت به لطف مدل‌هایی مانند Xciting 400i و X-Town 300 حضور پررنگی در بازارهای آسیا و اروپا ایجاد کرده است.

کیمکو همچنین با مفهوم RevoNEX خود در زمینه موتورسیکلت‌های برقی پیشگام است که انتظار می‌رود به‌زودی به یک مدل آماده تولید برسد.

اسکوترRKS 150 کاملاً اسپرت به‌نظر می‌رسد. همچنین از ویژگی‌های مدرن برخوردار است در حالی که مشخصات فنی نیز چشمگیر است.

اسکوتر جدید دارای طراحی بدنه تیز، چراغ‌های جلو ال‌ای‌دی، کنسول کاملا دیجیتالی و ترمزهای ای‌بی‌اس بوش است. در حالی که یک کنسول کاملا دیجیتالی و جرقه‌زنی بدون کلید کاملاً مدرن دارد. همچنین دارای یک درگاه شارژ USB دارد.

در قلب RKS 150، یک موتور چهر سوپاپ، تک سیلندر و مایع خنک 149 سی‌سی وجود دارد که قدرت 14.8 اسب بخار و حداکثر گشتاور 13.2 نیوتن بر متر تولید می‌کند.

این محصول سوار بر چرخ‌های آلیاژی 13 اینچی است که توسط کمک‌های تلسکوپی و کمک فنرهای دوتایی هستند.

 هم سطح با اکثر اسکوترهای دیگر این بخش، قادر به رسیدن به حداکثر سرعت 75 مایل در ساعت (120 کیلومتر در ساعت) است. در حال حاضر، گرچه ممکن است زیاد به‌نظر نرسد، اما این سطح از عملکرد برای ارائه یک رفت و آمد هیجان انگیز در اطراف شهر و همچنین حتی برخی از تورهای سبک به مقصد دیدنی در آخر هفته بسیار قدرتمند است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از کیمکو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikewale
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا