مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت به‌عنوان صدای جهانی این صنعت در مجمع عمومی 2021 چشم‌انداز و بیانیه جدید خود را اعلام کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مجمع عمومی انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA) که توسط کنفرانس تلفنی در 21 آوریل 2021 برگزار شد، بیانیه مأموریت و چشم‌انداز به‌ روز شده زیر را تصویب کرد:

چشم‌انداز

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، به‌عنوان صدای جهانی صنعت موتورسیکلت، راه‌حل‌هایی را برای ایمنی، پایداری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رشد اقتصادی تحرک موتورسیکلت ترویج می‌کند.

ماموریت

  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، از توسعه و هماهنگی تدریجی نیازهای وسایل‌نقلیه در مجامع نظارتی جهانی حمایت و مشارکت می‌کند.
  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، موتورسواری را به‌عنوان راه‌حل‌های حرکتی موثر، مقرون‌به‌صرفه و پایدار تبلیغ می‌کند.
  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، با پرداختن به چالش‌ها و فرصت‌های مشترک از صنعت پشتیبانی می‌کند

به‌روزرسانی چشم‌انداز و ماموریت در چارچوب همه‌گیری و تأثیر بر صنعت جهانی موتورسیکلت بوده است. اصلاحیه چشم‌انداز و مأموریت به معنای گسترش دامنه همکاری انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت بین صنایع تولیدی در مناطق برای موضوعات مورد علاقه مشترک است و ضمن برجسته کردن اهمیت مقرون‌به‌صرفه بودن راه‌حل‌های تحرک، به ارجاع برنامه تحرک پایدار جهانی می‌پردازد.

رئیس IMMA، آقای راکش شارما گفت:

اعضای انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، انجمن‌های ملی و منطقه‌ای همچنان درگیر گفتگوی سازنده با مقامات مربوطه و شرکای خود در مناطق هستند تا بهبود سریع اقتصاد را تسهیل کنند. حمایت دولت در بهبود صنعت طی اولین موج‌های همه‌گیری حیاتی بوده است. مداخله به موقع و ابتکارهای متمرکز با هدف حل و فصل مسائل فوق‌العاده به این صنعت کمک می‌کند تا بازگشت کند.

مجمع عمومی از 19 تا 22 آوریل 2021 برگزار شد. امسال کنگره بهار به‌دلیل همه‌گیری کویید 19مجدداً به‌صورت مجموعه‌ای از جلسات با کنفرانس تلفنی انجام گردید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
IMMA
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا