مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد

سازنده اسکوتر چینی این اسکوتر را به‌طور خاص متناسب با خواسته‌ها و نیازهای بازار اروپا طراحی کرده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این محصول دارای چرخ‌های 12 اینچی، 1900 وات (در نسخه‌های یک یا دو باتری ارائه می شود)، حداکثر سرعت آن 45 کیلومتر در ساعت است که کمی کمتر از 28 مایل در ساعت است.

همچنین نسخه E4 قدرتمند 4750 وات در دسترس است که می‌تواند حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت یا تقریباً بیش از 43 مایل در ساعت برای مسافران شهری داشته باشد. توجه داشته باشید که این یکی مجوز موتورسیکلت L3e را دارد.

تمام پیشرانه‌های نصب شده بر روی توپی بر اساس مشخصات لیفان توسط بوش ساخته شده‌اند. باتری‌ها بسته‌های باتری لیتیوم یونی Greenway هستند که از سلول‌های ال‌جی استفاده می‌کنند.

زمان شارژ چگونه است؟ طبق گفته این شرکت، هر باتری می‌تواند فقط در 3.25 ساعت شارژ کامل شود که برای کار، مدرسه و بسیاری از فعالیت‌های دیگر مناسب است. برد با نسخه دو باتری 1900 وات ادعا شده 160 کیلومتر یا حدود 99 مایل است.

نسخه 4750 وات دارای داشبورد TFT است، در حالی که نسخه‌های 1900 واتی به‌جای آن دارای یک ال‌ای‌دی دیجیتال هستند. نسخه تی‌اف‌تی همچنین دارای اتصال بلوتوث است. سه مدل به‌صورت استاندارد در سه گانه E4 وجود دارد.

این اسکوتر دارای یک کمک جلو تلسکوپی و کمک فنرهای مضاعف در عقب است ​​و دارای ترمز دیسکی است. تنظیمات پیستون ترمز دیسکی با توجه به انتخاب مدل E4 متفاوت است. چراغ‌های جلو و راهنما در همه انواع E4 ال‌ای‌دی است.

اسکوترهای E4 در حال حاضر در نمایندگی‌های فروش لیفان ایتالیا با رنگ خاکستری و آبی موجود است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا