مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» در تهران به مدت 10 روز

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» گفت: دومین دور مانور موتورسوار خوب از امروز در تقاطع جمهوری- ولیعصر (عج) آغاز و به مدت ۱۰ روز در نقاط پرتردد شهر ادامه خواهد داشت.

«مجتبی دانشور» مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: کمپین موتورسوار خوب که از دی‌ماه سال ۹۸ باهدف فرهنگ‌سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری در پایتخت آغازشده است، تا پایان شهریور ادامه دارد..

وی افزود: علاوه بر اقدامات مستمر با همکاری شهرداری تهران و پلیس راهور در تشویق موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مانورهایی نیز در تقاطع‌های پرتردد و مهم شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مانور موتورسوار خوب در سه بخش “مرگ وزندگی”، “کادر درمان” و “فوتبالیست‌ها” از امروز در تقاطع جمهوری-ولیعصر (عج)، حافظ و استانبول برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه این مانور با استقبال شهروندان و موتورسواران همراه بود که در بخش‌های مرتبط پیام‌های هشداری و همچنین آموزشی و سرگرمی به راکبان موتورسواران و خانواده آن‌ها ارائه می‌شد.

وی با اشاره به ادامه برگزاری مانور موتورسوار خوب تا ۸ خردادماه گفت: با این برنامه در روزهای مشخص‌شده در مکان‌های مذکور برگزار می‌شود.

روز بیست و نهم اردیبهشت در تقاطع ولیعصر (عج)- ونک، میرداماد و پارک‌وی.

 سی‌ام اردیبهشت در تقاطع آزادی-جمهوری و رودکی.

یکم خرداد در تقاطع انقلاب-طالقانی، جهان‌نما و حافظ.

 دوم خرداد در تقاطع طالقانی- سمیه، حافظ و ولیعصر (عج).

 سوم خرداد در تقاطع مطهری- سهروردی، ولیعصر و شریعتی.

 چهارم خرداد در تقاطع شریعتی- پل سیدخندان، میرداماد و میدان قدس.

 پنجم خرداد در تقاطع اشرفی- میدان صادقیه، میدان پونک و میدان قدس.

 ششم خرداد در تقاطع مولوی-صاحب جم، خیام و میدان اعدام.

هشتم خرداد در تقاطع مصطفی خمینی-سیروس، سرچشمه و شوش.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ درصد متوفیان حوادث رانندگی و حدود ۵۸ درصد مصدومان حوادث رانندگی مربوط به موتر سیکلت سواران است، خاطرنشان کرد: این کمپین باهدف فرهنگ‌سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری، جامعه هدف را به‌سوی قانون‌مداری هدایت کند.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا