مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها محصول جدید خود را در فیلیپین روانه بازار کرد/ اسنایپر 155 سی‌سی کارآمدترین دوچرخ در بازار

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یاماها مدت‌هاست که با Sniper 150 خود که در بازارهای دیگر با نام Exciter نیز شناخته می‌شود، در بازار آسیا تسلط دارد. از دیگر دوچرخ‌های معروف این بخش می‌توان به سوزوکی رایدر 150 و هوندا آراس 150 اشاره کرد.

تیم آبی برای مدل 2021 اسنایپر را به روز کرده و امکانات بسیار خوبی را برای این موتورسیکلت قرار داده است. یاماها اسنایپر 155 جدید که چند روز پیش در فیلیپین معرفی شده است، اسپرت‌ترین و کارآمدترین محصول موجود در بازار است.

یاماها اسنایپر 155 جدید از YZF-R15 گرفته شده است  که یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار آسیا است. این موتور از همان قوای محرکه 155 سی‌سی، تک سیلندر و مایع خنک استفاده می‌کند و به لطف فناوری VVA (سوپاپ متغیر) یاماها 18 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. با این وجود تنظیم کمی متفاوت از YZF-R15 دارد که 19 اسب بخار قدرت دارد. این محصول جعبه دنده شش سرعته دستی مجهز به کلاچ کمکی پایی دارد که این ویژگی معمولاً در ماشین آلات گران قیمت و پریمیوم یافت می‌شود.

اسنایپر 155 از یک شاسی استفاده می کند که دارای ارگونومی راحت و همچنین توانایی حمل کیف‌های کوچک در جلو موتورسیکلت است. سوار و پیاده شدن از این دوچرخ نیز بسیار آسان‌تر است. زیرا موتورسوار می‌تواند به همان شکل اسکوتر سوار دوچرخ شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه کاملاً دیجیتالی ال‌سی‌دی و همچنین چراغ‌های ال‌ای‌دی در اطراف اشاره کرد. نوع R این محصول که دارای ترمزهای بهتر و گزینه رنگ مات تیتانیوم است گران‌تر است.


Variable Valve Actuation: VVA

برای مطالعه اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikedekhoTopbikes
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا