مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کوماکی هند در حال ساخت یک باتری جدید با برد 220 کیلومتر است

به گزارش موتورسیکلت نیوز، کوماکی در حال توسعه فناوری جدید باتری است که محدوده 220 کیلومتر را در اسکوتر برقی آن فراهم می‌‌کند.

این شرکت با تولید برخی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین خودروهای الکتریکی، در بخش وسایل‌نقلیه الکتریکی انقلابی ایجاد کرده است. همچنین از فناوری‌هایی برخوردار است که هنوز در یک دوچرخ دیده نمی‌شوند. کوماکی اکنون چشم خود را بر روی یک انقلاب جدیدی در فناوری باتری معطوف کرده و یک راه‌حل کاملاً جدید را ابداع کرده است.

کوماکی قبلاً درخواست ثبت اختراع کرده است و منتظر تأیید است. این بدان معناست که مواد ساختمانی فاش نشده است. این باتری‌ها بسیار سبک وزن هستند و قابلیت شارژ سریع را نیز دارند.

گونجان مالهوترا، مدیر بخش برق كوماكی گفت:

این جدیدترین فن‌آوری باتری، گواهی بر تعهد كوماكی در جهت دستیابی به چشم‌انداز خود برای ایجاد یك هند تمیز و سبز است. تمام مدل‌ها و فن‌آوری كوماكی برای اطمینان از تضمین مصرف‌كننده، از نظر كیفیت دقیق کنترل می‌شوند تا یک تجربه قوی و سواری عالی را به مصرف‌کننده ارائه دهد و ما برای کیفیت برتر تلاش می‌کنیم.

مدت زمان شارژ باتری جدید لیتیوم یون کوماکی 4 الی 5 ساعت است و با یک بار شارژ برد 170 تا 220 کیلومتری را فراهم می‌کند. این باتری‌ها وقتی با فناوری ترمز احیا کننده کوماکی جفت می‌شوند، به‌طور قابل توجهی نیاز به شارژ را کاهش می‌دهند. هنگامی که در حالت Eco استفاده می‌شود، باتری دامنه کامل وعده داده شده 220+ کیلومتر را فراهم می‌کند.

این باتری پیشرفته دارای 3 سال گارانتی (2 سال رایگان بعلاوه 1 سال ضمانت خدمات) است. این باتری در 3 مدل منتخب کوماکی نصب خواهد شد: اسکوترهای هوشمند XGT-KM ،X-One و XGT-X4.

پیش‌بینی می‌شود قیمت شروع یک اسکوتر کوماکی با برد 200 کیلومتر در نمایشگاه از 85 هزار روپیه آغاز شود و از اول ژوئن 2021 از طریق نمایندگی‌های کوماکی در دسترس خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که این شرکت در حال توسعه یک سیستم باتری برای کوماکی X4 است که با یک بار شارژ برد حیرت‌آور حدود 400-350 کیلومتر را فراهم می‌کند.

کوماکی با هدف ارائه حداکثر دامنه ممکن به ازای هر بار شارژ، برای حمایت از تحقیق و توسعه فناوری جدید سرمایه‌گذاری‌های استراتژیکی انجام داده است.

برای مطالعه اخبار مربوط به باتری اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
DrivesparkShifting GearsUktimenews
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا