مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دومین اسکوتر برقی پیاجیو در نمایشگاه اتومبیل پکن 2021 رونمایی می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اسکوتر برقی جدید توسط پیاجیو در شبکه اجتماعی TIK TOK رونمایی شده که نام او “ONE” است. این محصول در ایتالیا طراحی شده و هدف آن یک جامعه جوان است. با الهام از سنت پیاجیو که باعث ایجاد اسطوره موتوسیکلت آسان و سبک شده، این محصول نیز دارای هدف حرکت انقلابی در محصولات برقی است.

پیاجیو برنامه‌های بزرگی برای نمایشگاه اتومبیل پکن 2021 دارد. در تاریخ 28 می 2021، قصد دارد رسماً اسکوتر تمام برقی پیاجیو One را برای جهانیان رونمایی کند. این دومین معرفی اسکوتر برقی گروه پیاجیو پس از وسپا التریکا است.

پیاجیو می‌گوید دقیقاً مانند یک تلفن هوشمند فقط آن را به یک پریز برق استاندارد متصل کنید و بعد شما آماده استفاده هستید. پیاجیو قصد دارد One را به‌عنوان یک مدل الکتریکی جهانی، با کیفیت، قابلیت اطمینان، سبک و باتری‌های قابل جابجایی ارائه دهد که کاربران می‌توانند با خود به داخل ببرند و به برق متصل کرده و پس از آماده شدن دوباره آن‌ها را داخل اسکوتر خود قرار دهند.

رانندگی آسان، عملکرد درخشان، انتشار صفر، عملکرد بدون کلید، روشنایی کامل ال‌ای‌دی در اطراف، ابزار دیجیتال تمام رنگی در جلو و یک محفظه ذخیره‌سازی بزرگ در زیر زین، و… ویژگی‌های این محصول است. در واقع همه چیز را دارد تا نسل‌های جوان را راضی کند.

پیاجیو می‌گوید که One باید در اواخر ژوئن 2021 در بازار اروپا موجود باشد. ما مشتاقانه منتظر کشف تمام جزئیات مربوط به آن هستیم.

این محصول در چندین نسخه با قدرت‌های مختلف عرضه خواهد شد.

برای مطالعه اخبار بیشتر از پیاجیو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
PiaggiogroupRideapartOne.piaggio
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا