مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وسپا برنده جایزه جهانی وبی 2021 در گروه سایت‌های خودرو و فرهنگ اتومبیل شد/ سایت وسپا بالاترین افتخار اینترنت را به‌دست آورد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، امسال برای وسپا سال بسیار ویژه‌ای بود و به غیر از جشن هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود و تولید نوزدهمین میلیون دستگاه، برنده جایزه‌ وبی با وب سایت Vespa.com می‌شود.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی منتشر شده در وب سایت رسمی وسپا، این شرکت مهم‌ترین رویداد خود را جشن گرفته است.

در واقع وسپا جایزه بهترین سایت در سراسر جهان را در گروه “سایت‌های خودرو و فرهنگ اتومبیل” در چارچوب بیست و پنجمین دوره جوایز WEBBY دریافت می‌کند.

جوایز وبی که توسط آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم دیجیتال (IADAS)، پیشروترین سازمان بین‌المللی پاداش تعالی در اینترنت تبلیغ می‌شود، توسط نیویورک تایمز “بالاترین افتخار اینترنت” معرفی شده است.

در بیست و پنجمین دوره جوایز وبی، کاندیداهای دریافت جایزه در هر گروه به چندین دسته تقسیم می‌شوند و قبل از دریافت جایزه، از هیئت داوران بسیار حرفه‌ای عبور می‌کنند.

امسال حدود 13،500 درخواست (نامزد) در بیش از 70 کشور در مجموع بیش از 2 میلیون و 200 هزار رأی جمع‌آوری کردند.

کلر گریوز، مدیر اجرایی جوایز وبی، گفت:

Vespa.com استاندارد جدیدی برای نوآوری و خلاقیت در اینترنت تعیین می‌کند. این جایزه گواه مهارت، نبوغ و بینش بین‌المللی گروه پیاجیو است که برند وسپا بخشی از آن است. سایت وسپا یک پلتفرم محتوای تعاملی است که با پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها برای پوشش نیازهای مختلف تحریریه مارک تجاری ایجاد شده و با پشتیبانی آژانس Openmind توسعه یافته است.

برخی از اعضای برجسته هیئت داوران جوایز وبی شامل شخصیت‌های مشهور ارتباطات و سرگرمی جهان مانند میچل بیکر، رئیس و مدیر عامل شرکت موزیلا، وینتون سرف (دانشمند کامپیوتر آمریکایی و یکی از پدران اینترنت)، ریچارد تینگ (مدیر ارشد طراحی محصول در توییتر) و تعداد دیگری از نخبگان جهان هستند.

International Academy of Digital Arts and Sciences

برای مطالعه اخبار بیشتر از وسپا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MotociclismoRideapartVespa
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا