مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اسلاید لو رفته از کی‌تی‌ام چه اطلاعاتی را افشا کرد؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شایعات زیادی مبنی بر اینکه کی‌تی‌ام برای تولید محصولات جدید 490 سی‌سی خود به شرق می‌رود، منتشر شده است. طبق اطلاعات به‌نظر می‌رسد سی‌اف‌موتو مسئولیت محدوده جدید کی‌تی‌ام را برعهده گرفته است. این خیلی دور از ذهن نیست. زیرا، کی‌تی‌ام به‌دلایل دیگری قطعاً با سی‌اف‌موتو درگیر است. سازنده چینی نیز با رنگ نارنجی غریبه نیست. زیرا، آن‌ها در حال حاضر برای بازارهای دیگر آسیا با مارک اتریشی همکاری می‌کنند.

البته، ممکن است که محدوده 490 سی‌سی در کارخانه جدید باجاج نزدیک پونا تولید شود که در سال 2023 افتتاح می‌شود. منابع همچنین عنوان می‌کنند که موتورسیکلت‌های کی‌تی‌ام، هاسکوآرنا و ترومیوف در این کارخانه تولید می‌شوند. با این حال هنوز هیچ پاسخ قطعی در مورد کارخانه تولیدکننده محدوده 490 سی‌سی داده نشده است.

همچنین این تنها شبهه‌ای نیست که ما در این داستان شاهد آن هستیم، زیرا منابع دیگر نیز ادعا می‌کنند که سری 490 سی‌سی برای سال 2022 به صف شده است.

باجاج اظهار داشت که کارخانه جدید آن‌ها تا سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد، در حالی که پیر موبیلیتی، شرکت مادر کی‌تی‌ام، در یک اسلاید فاش شده نشان می‌دهد که مدل‌های جدید تا سال 2022 معرفی می‌شوند. این اسلاید همچنین پنج مدل جدید در محدوده 490 سی‌سی که بر اساس یک پلت فرم موازی دوقلو ساخته شده است را نشان می‌دهد. با این اختلافات، به احتمال زیاد باجاج اولین آزمایش تولید پلتفرم490 را نخواهد داشت.

 قابل ذکر است که سی‌اف‌موتو در تولید موتورهای دوقلو موازی کاملاً تبحر دارد و تولید موتورسیکلت 490 سی‌سی در چین برای رسیدن به سررسید سال 2022 که کی‌تی‌ام تعیین کرده کاملاً محتمل به‌نظر می‌رسد. به بیان ساده، طبق گزارشات، اتمام کارخانه جدید باجاج با برنامه زمانبندی شده این محصول هماهنگ نیست.

بیشتر بخوانید:

باجاج تا سال 2023 کارخانه جدید و مدرن خود را می‌سازد

یک محصول بسیار رقابتی در سطح موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای متولد شد/ «سی‌اف‌موتو» نسخه جدید مسابقه‌ای 250SR را روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند

برای مطالعه اخبار بیشتر از کی‌تی‌ام اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartCarandbike
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا