مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نفرات برتر اولین دوره مسابقات قهرمانی موتور اندرو آذربایجان‌شرقی

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات انتخابی موتور «اندرو» قهرمانی استان در تبریز برگزار شد، گفت: نفرات برتر این دور از مسابقات مشخص شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سیامک امیر خیزی گفت: اولین دوره مسابقات انتخابی موتور اندرو قهرمانی استان آذربایجان شرقی عصر جمعه به مناسبت روز اهدای عضو با حضور ۸۰ شرکت کننده در قالب ۱۴ تیم از شهرستان های مختلف استان در سه کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی و کلاس آزاد در محل جاده اسپیران برگزار شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نبود زیر ساخت های موتوسواری و ممنوعیت استفاده از آن در قدرت های بالا از جمله چالش های اساسی توسعه ورزش موتورسواری است که تاکنون با اهتمام هیات و بذل توجه نهادهای تصمیم سازی توانسته ایم بخشی از آنها را برطرف کرده و چرخ فعالیت این رشته ورزشی مفرح و هیجانی را به گردش در بیاوریم.

امیرخیزی عنوان کرد: در گام بعدی علاوه بر تبریز در صدد راه اندازی و رونق رشته های موتورسواری در سایر شهرستان‌ها هستیم چرا که جوانان آذربایجان شرقی استعداد های بالایی دارند؛ خوشبختانه رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در برخی شهرستان های سطح استان احیا شده و فعالیت های رو به گسترشی پیدا کرده و با ادامه این روند، روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر این حوزه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه سعی داریم در روز های آتی میزبانی مسابقات قهرمان کشوری موترسواری را نیز داشته داشته باشیم، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین، ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان ها، تا حدودی مشکل تردد موتور ها حل شده و سعی در حل مشکل زیر ساخت های این ورزش داریم و برای این هدف در تلاش هستیم با حضور مرتب در شهرستان ها مشکلات را بررسی و برای از بین بردن آن‌ها اقدام کنیم تا مشکلی در خصوص میزبانی مسابقات کشوری نداشته باشیم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در خصوص ظرفیت های استان آذربایجان شرقی بیان کرد: حدود ۴ رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از سال گذشته به رشته های فعال مجموعه افزوده شده و هم اکنون با ۱۴ رشته در بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنیم.

وی همچنین در مورد رشته های کوهستانی مانند موتور «اندرو» با توجه به جغرافیای کوهستانی آذربایجان شرقی توضیح داد: آمار علاقه مندان به رشته های موتورسواری کوهستانی و اشتیاق به شرکت در مسابقات موتور سواری در سطح استان بسیار بالاست و جوانان هم تمایل زیادی به حضور در این رشته دارند؛ هر چند مسائل مربوط به تورم و افزایش بی رویه قیمت‌های وسایط موتور ورزشی و هزینه های بسیار زیاد این ورزش‌ها دغدغه است، ولی ما سعی می کنیم بستر را برای حضور علاقه مندان در این رشته فراهم کنیم و انشاءالله در این راستا برگزاری دوره ای و متوالی این مسابقات را نیز ادامه خواهیم داد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، نفرات برتر این دور از مسابقات موتور «اندرو» را به ترتیب زیر معرفی کرد؛

** در کلاس ۲۵۰ اندرو

نفر اول احد برزگر از تبریز

نفر دوم یحیی مردمی از تبریز

نفر سوم مشترک سالار عاقلی از اهر و پیمان امیری از تبریز

**در کلاس ۴۵۰ اندرو 

نفر اول جعفر اللهوریون از تبریز

نفر دوم داریوش گل محمدی از تبریز

نفر سوم پارسا از بناب 

** در کلاس آزاد 

نفر اول سهند زهتاب از مراغه

نفر دوم حمید مجیدی از مرند

نفر سوم علی محمدی از تبریز 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسناایرنافارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا