مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شایعه جدید درباره کاواساکی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هنگامی که کاواساکی سال گذشته نینجا ZX-25R ورزشی را در آسیا به بازار عرضه کرد، علاقه‌مندان به این ورزش به‌دلیل پیکربندی منحصر به فرد آن احساساتی شدند.

 موتورسیکلت ZX-25R از یک قوای محرکه متفاوت از موتورسیکلت‌های امروزی برخوردار است. موتور چهار سیلندر خطی 249 سی‌سی آن تمام صداهای مناسب برای به تصویر کشیدن از دوران اوج مسابقه موتورسیکلت را ایجاد کرده است. کاوازاکی با 17 هزار دور در دقیقه و حداکثر توان خروجی 50 اسب بخار، نمونه فوق‌العاده مدرن از دوچرخ‌های مسابقه‌ای دهه 80 و 90 را تولید کرد.

با توجه به دوچرخ‌هایی مانند ZXR400 که در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، علاقه‌مندان به موتورسیکلت امروزه به غیر از ZX-25R، گزینه‌های کاملاً جدیدی ندارند. با این حال، احتمالا به‌زودی می‌توانیم دستگاه دیگری داشته باشیم که از فرمول مشابهی پیروی کند. گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که تیم سبز یک مدل جدید ورزشی تحت عنوان ZX-4R را در دست ساخت دارد، منتشر شده است.

اکنون شایعات حاکی از آن است که کاواساکی فرمول نسبتاً ساده‌ای برای  ZX-4R استفاده کرده است. با افزایش میزان حجم ZX-25R از طریق بزرگ کردن محفظه، تعویض پیستون‌ها و میل لنگ، آن‌ها می‌توانند قدرت و گشتاور بیشتری داشته باشند.

 در حالی که همه چیز در مورد ZX-4R فقط یک حدس و گمان است، اما همه دیدید که یاماها YZF-R7 با چه سرعتی از حدس و گمان محض به دستگاهی واقعی و آماده تولید تبدیل شد. اگر چنین چیزی وجود دارد، مطمئناً می‌توانم بگویم که من برای کاواساکی ZX-4R بسیار هیجان زده هستم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
rideapartinmotovisordown
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا