مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شبکه تعویض باتری موتورسیکلت‌های برقی به چین منتقل می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مارک اسکوتر برقی تایوانی گوگورو از سال 2018 از فناوری باتری قابل تعویض پشتیبانی می‌کند. این تلاش‌های اولیه برای توسعه، زمانی آغاز شد که تولیدکنندگانی مانند سی‌ام‌سی و هیرو به شبکه اشتراک باتری گوگورو پیوستند.

اکنون، مارک مستقر در تایپه در حال توسعه است تا در آخرین همکاری خود با برترین تولیدکننده دوچرخ به نام دی‌سی‌جی و تولیدکننده وسایل نقلیه الکتریکی یادآ، به چین خدمت کند.

بر اساس این توافقنامه، دی‌سی‌جی و یادآ سیستم عامل‌های الکتریکی سازگار با شبکه تعویض باتری گوگورو تولید خواهند کرد. این همکاری باعث می‌شود که این دو شرکت بتوانند فناوری اختصاصی خود را با پیشرانه‌ها، کنترلرها و سیستم‌های هوشمند گوگورو ادغام کنند.

مدیرعامل گوگورو، هوراس لوک گفت:

معرفی یک دوره جدید حمل‌ونقل شهری پایدار در چین رهبران صنعتی مانند دی‌سی‌جی، یادآ و گوگورو را همراه می‌کند تا با یک چشم‌انداز مشترک از مدل‌های جدید تجاری و فناوری‌هایی که زمینه را برای آینده بهتر فراهم می‌آورند استقبال کنند.

دی‌سی‌جی و یادآ همچنین به‌طور مشترک در یک شرکت عامل جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند تا زیرساخت تعویض باتری گوگورو را مستقر و نگهداری کنند. این گروه انتظار دارد اولین ایستگاه باتری را در سال 2021 راه‌اندازی کند. با این حال، تلاش‌ها بر روی یک شهر در چین متمرکز خواهد شد (تاکنون نامشخص است) و در سال 2022 به چندین منطقه دیگر گسترش خواهد یافت.

لی جیانجو، مدیر اجرایی دی‌سی‌جی، خاطرنشان كرد:

امروزه، فن‌آوری تعویض باتری بهترین راه‌حل برای حل مشکلات وسایل‌نقلیه الكتریكی است. ترکیب قوی سه طرف به شما کمک می‌کند تا شبکه تعویض باتری گوگورو به سرعت در بازار چین فعال شود. هدف ارائه خدمات حرکتی ایمن و مطمئن‌تر برای عموم مردم است.

شبکه موجود گوگورو در حال حاضر با بیش از 2100 ایستگاه تعویض باتری به 390 هزار موتورسوار سرویس می‌دهد. این شرکت تخمین زده است که 270 هزار تعویض باتری روزانه را انجام می‌دهد، در مجموع بیش از 185 میلیون تعویض باتری تا به امروز داشته است.  اگر موفقیت گوگورو با دی‌سی‌جی و یادآ ثابت شود، درنتیجه می‌توان انتظار داشت که این تعداد افزایش یابد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
rideapartGogoro
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا