مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی دو اسکوتر جدید هوندا مدل 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دو محصول هوندا SH125i و SH150i جدید به‌دلیل سبک اسپرت و پرطرفدار خود، ایده‌آل برای پیمایش در شهرهای شلوغ هستند.

برای رهبر بودن، باید هر روز بیشتر خود را ارتقا دهید. به همین دلیل این دو محصول جدید به موتورهای چهار سوپاپ eSP و سیستم خنک‌کننده مایع مجهز شده‌اند که قدرت و شتاب بیشتری نسبت به موتورهای قبلی دارند و به لطف قاب جدید، ظرفیت محفظه زیر زین 50 درصد افزایش یافته و به 28 لیتر رسیده است و حاوی کلاه ایمنی تمام رخ و موارد دیگر است. همچنین یک سوکت یواس‌بی داخلی در زیر زین به شما این امکان را می‌دهد که هر دستگاه یا تلفن هوشمند را دوباره شارژ کنید.

هوندا SH125i جدید همچنین اولین اسکوتر 125 سی‌سی است که به‌صورت استاندارد به کنترل کشش HSTC (Honda Selectable Torque Control) مجهز شده است که کنترل بهینه چرخ عقب را در هر شرایطی کنترل می‌کند و باعث بهبود قابل توجه تعادل و نگهداری می‌شود.

هندسه تعلیق عقب جدید، راحتی رانندگی و سرنشین را حتی در جاده‌های ناهموار افزایش می‌دهد و دارای دو کمک در عقب است.

سرانجام، صفحه نمایش ال‌سی‌دی جدید تمام اطلاعات و چراغ‌های هشداردهنده را به روشی روشن و واضح (از جمله اچ‌اس‌تی‌سی، کلید هوشمند، ای‌بی‌اس و استارت- استاپ) ارائه می‌دهد و واحد نوری فول ال‌ای‌دی دید کامل را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

کلید هوشمند هوندا اجازه می‌دهد تا همه قفل‌های اسکوتر را بدون استفاده از کلید باز کنید. شیشه جلو و محافظ‌ها، برای کسانی که حتی در زمستان از اسکوتر استفاده می‌کنند بسیار مفید است.

مصرف سوخت نیز بهبود بیشتری یافته است. البته مصرف واقعی به سبک رانندگی شما، تعمیر و نگهداری که بر روی وسیله‌نقلیه شما انجام می‌شود، آب و هوا و شرایط جاده، فشار تایر، بار، وزن سوارکار و مسافر، نصب یا عدم نصب لوازم جانبی و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است. علاوه‌براین، SHهای جدید با مقررات آلودگی یورو5 مطابقت دارند که بسیار سختگیرانه‌تر از یورو 4 هستند.

این دو محصول نقاط قوت پیشینیان خود را حفظ کرده‌اند و دارای رینگ‌های 16 اینچی، هندلینگ آسان و جاپایی مسطح که امکان رانندگی دقیق و متمرکز را فراهم می‌کند، از عناصر اساسی یک اسکوتر هستند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Honda Motor Europe Ltd
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا