مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ابلاغ طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها برای کاهش تصادفات درون‌شهری

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید راهور خراسان رضوی، در فرهنگ‌سرای ترافیک اظهار کرد: استان خراسان رضوی ظرفیت بالایی در پذیرش زائران دارد و با توجه به پذیرش چهارمیلیونی زائران از سراسر جهان اسلام، نیازمند مدیران توانمند کشوری در خصوص کنترل این حجم زائر در سراسر شهر هستیم.

سردار محمدکاظم تقوی ضمن اشاره به غنیمت شمردن این فرصت جهت خدمت به مردم افزود: هیچ زمانی مثل الآن بستر خدمت‌رسانی در سطح استان فراهم نبوده و پلیس راهور خراسان رضوی می‌تواند این فرصت را غنیمت بداند و ضمن همکاری با سایر نهادهای مرتبط در حوزه حمل‌ونقل، باعث ارتقای فرهنگ ترافیک استان شود.

رئیس سابق پلیس راهور خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سوابق و اقدامات انجام‌شده در زمان خودش اظهار کرد: کاهش ۲۵ نفری جان‌باخته تصادفات، تدوین برنامه کاهش حوادث رانندگی در سطح، اصلاح مسیر و معابر پرتردد، کنترل ترافیک در نقاط حادثه‌خیز استان و تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان راهنمایی رانندگی ازجمله اقدامات انجام‌شده در دوره ریاست این دوره پلیس راهور خراسان رضوی بوده است.

در ادامه این مراسم رئیس جدید پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: کاهش دو هزارنفری تلفات تصادف از اهداف رئیس پلیس راهور کشور است.

وی در خصوص معابر درون‌شهری که بیشترین تصادفات بین موتورسیکلت و عابر پیاده در آن‌ها رخ می‌دهد بیان کرد: طرحی با محوریت ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ایمنی سازی پیاده‌روها به سایر نهادهای مربوط ابلاغ‌شده و این طرح در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا