مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از نمایشگاه پیاجیو که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس آن افتتاح شد به‌صورت مجازی دیدن کنید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سال 2021 هفتاد و پنجمین سالگرد وسپا است و جای تعجب نیست که برند محبوب اسکوتر ایتالیایی جهان تمایل به جشن این موفقیت مهم را دارد. در ماه مارس، این شرکت نسخه‌های ویژه 75 پریماورا و GTS را راه‌اندازی کرد. در 75 سالگی این شرکت که 23 آوریل بود، پیاجیو اعلام کرد که نوزدهمین میلیون اسکوتر آن از خط مونتاژ پایین آمد.

23 آوریل 2021 ظاهراً روزی است که موزه پیاجیو در پونتره ایتالیا نمایشگاه ویژه 75 سالگی خود را رسما افتتاح کرد. البته اکنون، میزبانی هر نوع نمایشگاه ویژه موزه در زمان کویید 19 هم چالش است و هم فرصت دارد.

به همین دلیل موزه پیاجیو از این فرصت استفاده کرده و یک تور مجازی از نمایشگاه 75 سالگی را ارائه می‌دهد. تا زمانی که اینترنت، دستگاه و مرورگر شما با یکدیگر همکاری کنند، می‌توانید نمایشگاه راحتی مجازی را از هرجایی که هستید بررسی کنید. این نمایشگاه تا 30 سپتامبر 2021 ادامه دارد.

اگر نزدیک پونتره ایتالیا هستید، همچنین می‌توانید حضوری از آن بازدید کنید. همان‌طور که انتظار دارید، موزه پیاجیو مانند دیگر موسسات فرهنگی، هنگام بازگشایی، قوانین جدیدی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است. به‌منظور ایمنی، فقط گروه‌هایی متشکل از 10 نفر یا کمتر می‌توانند به‌طور همزمان مراجعه کنند. کلیه بازدیدها باید از قبل از طریق تلفن رزرو شود و موزه فقط در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه باز است.

از 12 می 2021، به‌دلیل محدودیت‌های گروه‌های بزرگ، در حال حاضر اجازه بازدید از گروه‌های مدارس را ندارند. همچنین، بسته به راهنمایی‌های فعلی بهداشت محلی در مورد بیماری همه گیر کرونا، ممکن است همه رزروهای برنامه‌ریزی شده لغو شوند. برای یافتن لیست کاملی از دستورالعمل‌های دقیق در مورد برنامه‌ریزی بازدیدها و ایمنی کویید 19 هنگامی که در موزه هستید، وب سایت آنها را بررسی کنید.

برای اطلاع بیشتر و مشاهده نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

برند محبوب ایتالیایی ۷۵ ساله شد/ تعداد کل تولید وسپا از سال ۱۹۴۶ تا امروز اعلام شد

شگفتانه وسپا برای جشن ۷۵ سالگی

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
museopiaggiorideapartmotociclismo
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا