مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار گلستان: فروش موتورسیکلت باید همراه با کلاه‌ ایمنی باشد

استاندار گلستان: فروش موتورسیکلت با نظارت صنعت، معدن و تجارت باید همراه با فروش کلاه ایمنی باشد چرا که می‌تواند در افزایش رعایت مقررات در بین راکبان موثر واقع شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هادی حق‌شناس در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه نیمی از پروژه دوربرگردان‌های ایمن در استان اجرا شده است، با تاکید بر اهمیت ایمنی راه‌ها اظهار کرد: نیمی از پروژه دوربرگردان‌های ایمن در استان اجرا شده و یا در حال اجراست و تا شهریور ماه نیز تعدادی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر تصریح کرد: ۲۰ پروژه دوربرگردان ایمن باید توسط شرکت زیرساخت و اداره کل حمل و نقل انجام شود که تاکنون نیمی از آنها اجرایی شده است.

* مجموع فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان گلستان ۴۲ نفر کاهش یافت

استاندار گلستان با بیان اینکه در هر شهرستان جلسات ماهیانه شورای ترافیک باید برگزار شود، گفت: در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ شاهد کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در شهرهای استان هستم اما مجموع فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان نیز ۱۱ درصد معادل ۴۲ نفر کاهش یافته است.

حق‌شناس افزود: ساخت تیزرهای فرهنگی، فیلم‌های آموزشی و انیمیشن‌های آموزنده با همکاری راهنمایی و رانندگی و صداوسیما و سازمان مدیریت استان انجام خواهد شد که در ارتقا فرهنگ ترافیکی موثر است.

استاندار گلستان گفت: فروش موتورسیکلت با نظارت صنعت، معدن تجارت باید همراه با فروش کلاه ایمنی باشد چرا که می‌تواند در افزایش رعایت مقررات در بین راکبان موثر واقع شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا