مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها تولید خود در هند را متوقف کرد/ اتحاد جالب تولیدکنندگان موتورسیکلت در هند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در اواخر آوریل 2021، هوندا موتورسیکلت و اسکوتر هند، هیرو موتور و دیگران اعلام کردند که به‌طور موقت تولید خود را در سراسر هند متوقف می‌کنند.

دلیل: منابع اکسیژن مورد استفاده در تولید برای مقابله با افزایش فعلی کویید 19 باید به بیمارستان‌ها منتقل شوند.

در 11 می 2021، یاماها موتور اعلام كرد كه برای پیوستن به جنگ با کرونا، دو واحد تولید موتورسیكلت خود را در هند متوقف می‌كند. آن‌ها تا پایان ماه می بسته خواهند ماند.

این کار باعث انتقال اکسیژن و همچنین جلوگیری از انباشت تولید می‌شود. زیرا بسیاری از نمایندگی‌های فروش در سراسر هند در حال حاضر تعطیل هستند.

از طرف دیگر، هیرو موتور تعطیلی موقت خود را به‌دلیل ادامه بحران کرونا تمدید کرده است. ماروتی سوزوکی، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان این کشور، در ابتدا تعطیلی همزمان با هوندا و هیرو را اعلام کرد. این شرکت برای کمک به نبرد هند در برابر کویید 19 تعطیلی موقت خود را طولانی می‌کند.

برخی از OEMها نیز تجهیزات و سایر خدمات مورد نیاز خود را برای کمک به بیمارستان‌های محلی در مبارزه با این بیماری کشنده اهدا کرده‌اند.

هیرو و هوندا هر دو برای کمک به ساخت بیمارستان‌های موقت در اواخر آوریل 2021 وارد میدان شدند. سوزوکی موتورسیکلت هند اعلام کرد که در 10 می 2021 آمبولانس به بیمارستان‌ها اهدا می‌کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartAljazeera
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا