مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل ام‌وی آگوستا زمان تولید و توسعه موتورسیکلت الکتریکی خود را اعلام کرد

ام‌وی ‌آگوستا تا سال 2027 موتورسیکلت الکتریکی خود را تولید می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شش سال ممکن است طولانی به نظر برسد، به خصوص که فقط در ماه گذشته تریومف مفهوم فوق‌العاده نیکد TE-1 خود را نشان داد و هوندا، کی‌تی‌ام، پیاجیو و یاماها همگی توافق نامه‌ای را برای ایجاد “کنسرسیوم باتری‌های قابل تعویض” امضا کردند و البته هاسکوارنا نیز اخیراً از کانسپت E-Pilen خود رونمایی کرده است. اما مارک‌هایی مانند دوکاتی هنوز تمایلی به محصولات الکتریکی ندارند. به همین ترتیب، کاوازاکی به پیمان توسعه فناوری باتری قابل تعویض با همتایان بزرگ خود پیوست، در حالی که به‌طور همزمان از فناوری ترکیبی اختراع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

عقب‌نشینی دوکاتی برای تولید موتورسیکلت برقی/ دوکاتی به دنبال تولید موتورسیکلت با سوخت مصنوعی

هاسکوارنا از کانسپت اولین اسکوتر برقی خود رونمایی کرد

هاسکوارنا به زودی موتورسیکلت برقی روانه بازار می‌کند

ام‌وی آگوستا با پروژه الکتریکی خود رویکردی سنجیده‌ای را در پیش گرفته است. این سازنده ایتالیایی با مدل‌های فوق‌العاده انحصاری خود شناخته شده است. اما ورود به عرصه محصولات برقی در این لحظه به گفته مدیرعامل این شرکت، مشتریان فعلی ام‌وی آگوستا را راضی نخواهد کرد.

مدیرعامل ام‌وی آگوستا گفت:

ما از سال آینده به بعد روی محصولات الكتریكی كار خود را آغاز خواهیم كرد. اما این مطالعه بیشتر در مورد چگونگی رسیدن به آنجا خواهد بود. ام‌وی آگوستا ممکن است دیر به بازی الکتریکی برسد. اما این بدان معنا نیست که در پنج تا هفت سال آینده نمی‌تواند پیشرفت کند. این برند اخیراً بودجه بیشتری را برای پروژه‌های جدید گسترده تأمین کرده است و سرداروف ما به تیم مهندسی شرکت اطمینان دارد. ما دانش مهندسی زیادی داریم. حدود 25 درصد از نیروی کار ما بخشی از واحد تحقیق و توسعه هستند. هیچ شرکت دیگری چنین چیزی را ندارد.

بیشتر بخوانید:

شرکت «ام‌وی‌آگوستا» ۳۰ میلیون یورو برای توسعه افزایش سرمایه داد

خوشحالی پلیس میلان از اهدای موتورسیکلت‌های «ام‌وی‌آگوستا»

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا