مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش موتورسیکلت بنللی 249s با تسهیلات و هدیه ویژه اعلام شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در شرایط جدید فروش موتورسیکلت بنللی 249s، دو نوع فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان در این طرح فروش می‌توانند موتورسیکلت خود را بلافاصله پس از خرید نهایی، تحویل بگیرند.

موتورسیکلت بنللی 249s، پنجاه و هفت ميليون تومان قیمت‌گذاری شده و فقط به مدت ۱۰ روز به‌مناسبت آغاز ورود این محصول، ۳ میلیون تومان تخفیف برای خریدهای نقدی دارد. به‌عبارتی دیگر مشتریان می‌توانند در این بازه زمانی، موتورسیکلت را با قیمت ۵۴ میلیون تومان خریداری کنند.

همچنین تسهیلات در نظر گرفته شده برای علاقه‌مندان به خرید اقساطی، ۲۱ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۷ ماهه خواهد بود.

در شرایط فروش ویژه موتورسیکلت بنللی 249s، بسته هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شده که شامل کلاه ایمنی و پروتکشن می‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری بنللی 249s

بنللی 249s در ۴ رنگ طلایی، سفید، سبز و مشکی به بازار عرضه می‌شود. این رنگ‌ها در باک، فلاپ‌های کناری، فلاپ روی تایر جلو و رینگ‌های هر دو تایر مشاهده می‌شود. قوس بین باک و صندلی سرنشین عقب، جایگاه مناسبی برای راننده فراهم کرده و شکل زیبایی به این موتورسیکلت بخشیده است.

مشخصات فنی موتورسیکلت به طور خلاصه در جدول زیر آورده شده است:

علاقه‌مندان برای دریافت و مشاهده مشخصات کامل موتورسیکلت می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و یا وب سایت نیکران موتور پاسارگاد به آدرس ذيل مراجعه كنند.

www.nikrunmotor.com

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا