مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا آمار فروش سه ماه اول سال 2021 را منتشر کرد + جدول آمار

دبیرکل انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا: در حالی که عدم اطمینان برای اقتصادهای اروپایی وجود دارد، در عین حال بازار واکنش‌پذیر است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ACEM، در سه ماه اول سال 2021، ثبت‌نام موتورسیکلت‌های جدید در پنج بازار بزرگ اروپا (یعنی فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان) نسبت به مدت مشابه سال 2020 میزان 10.3 درصد (197.856 دستگاه) افزایش داشته است. نتایج قدرتمند مارس (+67.6٪) توانست روند منفی نشان داده شده در دو ماه اول سال را تغییر دهد (-29.8٪ در ژانویه و -12.8٪ در فوریه).

روند ثبت‌نام در بخش موتورسیکلت به‌طور قابل توجهی در کشورها متفاوت است. برخی مانند ایتالیا (+47.3٪) و فرانسه (+15.1٪) افزایش قابل توجهی را ثبت کردند، در حالی که برخی دیگر مانند انگلیس (-21.3٪)، آلمان (-4.1٪) و اسپانیا (-0.5٪) هنوز از آمار سال 2020 عقب هستند. این اتفاق به‌دلیل تعطیلات در کشورهای اروپایی در سال 2020 تحمیل شده است. البته عملکرد موتورسیکلت کمی بهتر عمل کرد.

در شش بازار بزرگ موتورسیکلت اروپا (به‌عنوان مثال بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا)، ثبت‌نام موتورسیکلت به 56 هزار و 535 دستگاه رسیده است که در مقایسه با ارقام سال گذشته 21.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

برای مطالعه اخبار بیشتر از انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ACEM
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا