مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی جدیدترین اسکوتر یاماها

اگر به اسکوترهای سبک و پرقدرت علاقه‌مند هستید این محصول زیبا مناسب شماست.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اسکوترهای سبک، چابک و کارآمد پادشاهان جاده در اکثر کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند. با خیابان‌های شلوغ شهری، مناطق شهری پرجمعیت و افزایش نیاز به تحرک شخصی، اسکوتر و فروش موتورسیکلت‌های سبک در منطقه افزایش پیدا کرده است.

این دوچرخه در مالزی با نام NVX و همچنین در فیلیپین Aerox تولید شده است و مجهز به یک قوای محرکه سرپوشیده و ویژگی‌های پیشرفته فن‌آوری است که آن را به یک رقیب بسیار قدرتمند در بخش مسافرتی برتر تبدیل می‌کند.

این موتورسیکلت همراه با فناوری Variable Valve Actuation (VVA) یاماها ارائه می‌شود که در دورهای پایین کارایی را به حداکثر می‌رساند و با تنظیم زمان‌بندی سوپاپ، قدرت را در دورهای بالا افزایش می‌دهد. به لطف این ویژگی، 15 اسب بخار نیرو می‌دهد و این یعنی بیش از اندازه کافی که بتوانید در اطراف شهر حرکت کنید.

یاماها ویژگی پیچیده IOT را در NVX جدید گنجانده است. این موتورسوار را قادر می‌سازد تا از طریق برنامه Yamaha Y-Connect به اسکوتر متصل شود. از طریق این برنامه، موتورسوار قادر است تمام اطلاعات حیاتی اسکوتر را در زمان واقعی کنترل کند. همچنین یادآوری‌های سرویس را تنظیم می‌کند، نتایج کلی بررسی سلامت وسیله‌نقلیه را مشاهده می‌کند و همچنین آخرین مکان شناخته شده اسکوتر را شناسایی می‌کند.

سیستم تلفیق تلفن‌های هوشمند حتی شامل هشدارهای داخلی است که هر زمان پیامک و تماس جدید دریافت می‌کنید، روی صفحه ابزار اسکوتر نمایش داده می‌شود.

برای خواندن اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
Bikewale&Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا