مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرمایه‌گذاری گسترده شرکت هندی برای ورود به بازار جهانی موتورسیکلت الکتریکی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت Ola Electric به‌دنبال ورود به بازار جهانی تا سال 2022 است.

یک استارت آپ خاص برای تحرک الکتریکی هند سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای انجام داده است و اکنون این شانس را دارد که در صحنه موتورسیکلت برقی و حتی در کل صنعت وسایل‌نقلیه الکتریکی تبدیل به یک نیرو مهم شود.

انتظار می‌رود Ola Electric پس از سرمایه‌گذاری قابل توجه بیش از 323 میلیون دلار، اولین کارخانه اسکوتر برقی خود را در تامیل نادو راه‌اندازی کند. با این حال، گسترش شرکت در اینجا متوقف نمی‌شود. حتی قبل از عرضه اولین مدل خود، این شرکت چند برنامه بلند پروازانه برای توسعه زیرساخت‌های شارژ سریع در هند دارد. این شرکت که شبکه Ola Hypercharger نامیده می‌شود، در صدد راه‌اندازی 100 هزار ایستگاه شارژ سریع در 400 شهر هند است و پیش‌بینی می‌شود کل پروژه پنج تا ده سال باشد. اکنون، اگر این به اندازه کافی بلند پروازانه نباشد، مدیر عامل اولا الکتریک، بهویش آگروال اظهار داشت که این شرکت قصد دارد اسکوترهای برقی خود را در بازار جهانی، اندکی پس از تولید در بازار هند، راه‌اندازی کند.

انتظار می‌رود این شرکت دو چرخ برقی خود را در ماه ژوئیه به بازار عرضه کند. اسکوتر جدید مبتنی بر پلتفرم Etergo AppScooter است که اولا الکتریک اواخر سال گذشته خریداری کرد. جدا از استقبال موفقیت‌آمیز در هند، این شرکت امیدوار است که در آینده آن‌ها بتوانند ورود موفقیت‌آمیزی به اروپا، به ویژه بازارهای فرانسه، ایتالیا و آلمان داشته باشد. آگروال همچنین اظهار داشت که این شرکت چشم به انگلیس و اسپانیا نیز دارد.

مطمئناً ما از دیدن آنچه Ola Electric در ماه‌های آینده در حوزه EV ارائه خواهد داد بسیار هیجان زده هستیم. این شرکت با سرمایه‌گذاری گسترده خود برای تأسیسات پیشرفته تولید، حتی اعلام کرده است که به سمت چهار چرخ الکتریکی نیز خواهد رفت. بنابراین، به غیر از ناوگان اسکوترهای برقی و موتورسیکلت‌ها، این شرکت ممکن است به زودی اتومبیل‌های سبک برقی را نیز ارائه دهد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا