مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بانوان سرمایه ارزشمندی برای رشته موتورسواری هستند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، رضا پازند در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون درخصوص تهیه و تدوین تقویم ورزشی سال 1400 گفت: تقویم ورزشی سال 1400 با حضور سرپرست نائب رئیسی، سرپرست دبیری و کلیه روسای کمیته های تخصصی موتورسواری و اتومبیلرانی تهیه و تنظیم شد و برای تایید نهایی به معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ارسال شد. اجرایی شدن این تقویم منوط به تاییدیه وزارت ورزش و جوانان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود و همچنین در صورت اجرایی شدن، تمام مسابقات بدون حضور تماشاگر و تحت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.

وی گفت: میزبانی استان تهران در هر یک از مسابقات، منوط به خارج شدن این استان از وضعیت قرمز و نارنجی است و چنانچه هر یک از رویدادها به هر دلیلی لغو شوند، به تاریخ دیگری موکول می گردند.

پازند در رابطه با تسهیل حضور بانوان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد: حضور و مشارکت هر چه بیشتر بانوان در رشته های گوناگون، فدراسیون را ملزم می سازد که جلساتی را با کمیته های تخصصی برگزار نماید و امکان افزودن کلاس های اختصاصی بانوان به هر یک از آن ها را بررسی نماید. بانوان سرمایه ارزشمندی برای این رشته هستند و بدون شک فدراسیون از هیچ اقدامی که بتواند به افزایش ورودی در حوزه بانوان کمک کند، دریغ نخواهد کرد.

همچنین سرپرست نائب رئیسی فدراسیون در خصوص چالش های موجود در حوزه آموزش به ویژه در رابطه با احکام مربیگری گفت: به دستور رئیس فدراسیون، کمیته آموزش برنامه ریزی ویژه ای جهت بازنگری مدارک سابق و درخواست های صدور احکام توسط متقاضیانی که کلاس های آموزشی را گذرانده اند، صورت گرفته است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا